Reklama

Milujte rána: 6 malých změn vám zpříjemní vstávání

Milujte rána: 6 malých změn vám zpříjemní vstávání Milujte rána: 6 malých změn vám zpříjemní vstávání Vyzkoušejte to!
Milujte rána: 6 malých změn vám zpříjemní vstávání
{loadposition breadcrumb}

Milujte rána: 6 malých změn vám zpříjemní vstávání

Vyzkoušejte to!

Prvních pár minut po tom, co ráno otevřete oči, ovlivní celý váš den. Vykročení z postele pravou nohou vám k veselé a pozitivní náladě nejspíš nepomůže, ale nové návyky ano. Naučte se dodržovat snadný ranní rituál a po pár dnech pocítíte velkou změnu k lepšímu.

1. 15 minut bez zapnuté obrazovky

Pokud si hned po probuzení berete do ruky telefon, zapínáte televizi nebo pouštíte počítač, je to velká chyba. Vydržte 15 minut bez aktuálních novinek, mailů a zpráv.

2. Kávě řekněte NE

Pokud si nedovedete představit ranní přípravy bez dobré kávy, bude to pro vás asi dost těžké. Ale zkuste si dát jako první teplou vodu s citronovou šťávou a dalších 30 minut nic nepít, nejíst ani si nečistit zuby. Tento drink vám nastartuje metabolismus, pomůže spalovat tuky, dodá energii a v neposlední řadě udrží ústní dutinu v čistotě.

Snimek_obrazovky_2015-09-07_v_11.02.59_copy

3. Pozor na záda

Dlouhé převalování je to nejhorší. Začne vás kvůli němu bolet hlava, krční páteř i záda. Ideální je vstát ihned po zazvonění budíku. A jak? Lehněte si na záda, pomalu se vyrolujte do sedu, srovnejte se a je to.

4. Naplánujte si den

Během vymýšlení outfitu nebo připravování snídaně si v hlavě vytvořte denní rozvrh. Měl by obsahovat 3 hlavní body/cíle/úkoly. Pomůže vám to stihnout víc věcí a na nic nezapomenou.

5. Protáhněte se

Je třeba si uvědomit, že naše tělo leželo několik hodin téměř nehybně a není proto připravené na rychlé pohyby ani dobíhání tramvaje. Vyhraďte si 2 minuty na rychlý strečink. Jak to uděláte záleží jen na vás.

6. Meditujte

Možná to zní zbytečně, nudně a říkáte si, že na to ráno vážně nemáte čas. To jsou ovšem jen výmluvy. Ranní meditace může trvat i kratší dobu než jednu minutu. Jde o pročištení hlavy, odbourání stresu a přípravu na další náročný den.

Snimek_obrazovky_2015-09-07_v_11.07.41

Související články:

6 drobností, které vám bez vašeho vědomí kazí náladu
Pravidelná dávka roztomilosti: Milujeme štěňata!
OY TIPS: Stylové opalování podle online redaktorky Karolíny
sledujte nás na instagramu
Přihlásit se k odběru newsletteru
* povinná pole
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama