Reklama

Staňte se ranním fitness nadšencem: Stačí vydržet 24 dní

Staňte se ranním fitness nadšencem: Stačí vydržet 24 dní Staňte se ranním fitness nadšencem: Stačí vydržet 24 dní To dáte!
Staňte se ranním fitness nadšencem: Stačí vydržet 24 dní
{loadposition breadcrumb}

Staňte se ranním fitness nadšencem: Stačí vydržet 24 dní

To dáte!

Obdivujete lidi, kteří před prací nebo školou stíhají trénink ve fitku? Můžete být jedním z nich! Stačí si vytvořit návyk, což podle výzkumů trvá asi 23 až 24 dní. Pokud budete chodit cvičit pravidelně 4x týdně, po 6 týdnech vám nebude vstávání ani cvičení v ranních hodinách dělat nejmenší problémy.

My pro vás máme 8 tipů, které by vám mohli s vytvořením nových rituálů pomoci.

1. Kupte si členství nebo pernamentku v posilovně. To je velká motivace!

2. Zaplaťte si trenéra. Je to sice drahé, ale pomůže vám s vytvořením tréninkového plánu, který vám bude vyhovovat. Díky němu budou na vašem těle vidět změny mnohem rychleji.

3. Choďte dříve spát. Dlouhé vysedávání u počítače nebo u televize si zakažte. Je to stejně jen ztráta času. Pokud musíte do posilovny vstávat napříkald v šest ráno, ideální doba, kdy byste se měli přesunout do postele, je deset až jedenáct večer. Sedm až osm hodin spánku je ideál.

4. Nechte si roztažené závěsy. Pokud je v ložnici úplná tma, vstávání je velmi obtížné.

5. Určete si cíle. Pokud si přejete napříkald pevný a kulatý zadek, udělejte fotku před tím, než začnete pravidelně cvičit. Na každém dalším obrázku by měla být vidět nějaká změna. To pro vás bude odměna za to, že čtyřikrát týdně brzy vstáváte!

7. Usnadněte si ráno. Připravte si oblečení, snídani i oběd den předem. 

8. Nařiďte si hlasitého budíka a dejte si ho co nejdále od postele!

Držíme vám palce!

Související články:

Láska na první pohled? NE! Na první polibek? ANO!
Selfie na mole a nová kolekce Dolce & Gabanna
Crew Taylor Swift: Být její kamarádkou se vyplácí!
sledujte nás na instagramu
Přihlásit se k odběru newsletteru
* povinná pole
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama