Reklama

Pečlivý výběr jídla před & po cvičení má smysl!

Pečlivý výběr jídla před & po cvičení má smysl! Pečlivý výběr jídla před & po cvičení má smysl! Naučte se jíst osvědčené věci, které vás nastartují a napumpují těmi správnými živinami...
Pečlivý výběr jídla před & po cvičení má smysl!
{loadposition breadcrumb}

Pečlivý výběr jídla před & po cvičení má smysl!

Naučte se jíst osvědčené věci, které vás nastartují a napumpují těmi správnými živinami...

Před cvičením:

1. Banány. Toto ovoce funguje stejně jako skvělá energetická tyčinka. Je plné rychlých cukrů, které vám dodají energii, kterou pro správný trénink potřebujete.

2. Řecký jogurt je v první řadě skvělým zdrojem kvalitních bílkovin. Navíc ovšem obsahuje probiotika, která udrží vaše zažívací ústrojí v klidu během celého cvičení.

3. Ovesné vločky vám také dodají energii. Mimo to se postarají o prokrvení celého těla.

Po cvičení:

1. Kuřecí maso. Vaše tělo po sportovním výkonu potřebuje rychle doplnit bílkoviny, aby mohlo dobře regenerovat. A právě drubeží maso je ideální.

2. Losos vás nejen překvapivě snadno zasytí, ale dodá vám i spoustu živin, za které vám vaše tělo poděkuje.

3. Proteinový drink, který je ovšem potřeba velmi poctivě vybrat tak, aby podpořil to, za jakým účelem cvičíte.

Snimek_obrazovky_2015-10-16_v_14.06.19

Související články:

6 důvodů nadměrného vypadávání vlasů
7 tipů, jak se naučit lépe koncentrovat
JOY TIPS: Odpočinek na golfovém hřišti podle online guru Káji
sledujte nás na instagramu
Přihlásit se k odběru newsletteru
* povinná pole
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama