Reklama

Zpráva s varováním

Tento formulář je uzavřený.

5 tipů, jak uběhnout 5 kilometrů + soutěž o běžecké boty ADIDAS SOLAR BOOST

Nějak se začít musí...
11433

Také vám přijde běhání hrozně super, ale máte co dělat s tím, abyste doběhly autobus? Pak je na čase začít makat!

Nevíme jak vy, ale my jsme se celou zimu i jaro vymlouvaly na počasí. Když se ale teď podíváme z okna, rozhodně nemůžeme říci, že by mrzlo, pršelo či foukalo. Takže hurá do toho!

1. Stanovte si cíl a najděte si parťáka, který vás bude ve vašem snažení podporovat. Můžete si společně stanovit například týdenní cíle a krok po kroku se propracovávat k jejich splnění. A pokud nemáte kamarádku či kamaráda, kteří do toho s nadšením půjdou, tak se přihlaste k adidas Runners a zúčastněte se pravidelných tréninků pro začátečníky! Není nic lepšího, než si nechat poradit od zkušeného trenéra, jak správně došlapovat, dýchat, jak si rozložit běh, v jaké tepové frekvenci běhat, aby se člověk posouval dál a nestagnoval fyzicky, ani psychicky. Navíc atmosféra, která ve skupině panuje už nikoho od běhu neodradí! Více informací najdete zde.

2. Trénujte pravidelně, alespoň 3x týdně. Krátký výběh několikrát týdně je účinnější než dlouhá vzdálenost jednou týdně. Takže doklusejte na nákup, proběhněte se na oběd,...

3. Pokud vám to pomůže, tak se za každý trénink odměňte. Kupte si nějakou drobnost, třeba nové sportovní oblečení, které vám běh výrazně zpříjemní, nebo si třeba uvařte nějakou dobrou večeři. Pokud trénink naopak vynecháte, nepanikařte, nic si nevyčítejte a těšte se na příště.

Naším tipem je podprsenka adidas Stronger For It, jež představuje nejvyšší míru zpevnění, která je důležitá pro náročné sporty, jako je právě běh.

4. Nezastavujte! Pokud máte pocit, že už nemůžete, odprostěte své myšlenky od běhu samotného a zaměřte se třeba na pohyb svých rukou. Pokud to nefunguje, tak zkuste počítat třeba auta v okolí, nebo si v mysli podrobně naplánujte další den. Uvidíte, že nakonec ani nebudete vědět, jak jste doběhly domů.

5. Nezapomínejte na rozběhání a protažení. Ideálním začátkem běhu je lehké rozběhání v kombinaci s běžeckou abecedou o délce asi 1 km. Po zahřátí svalů je možné se protáhnout. Ihned po doběhnutí je však střečink absolutně nezbytný - předejdete tak zkrácení svalstva.

Je to stále málo? A co takhle motivace v podobě novinky ADIDAS SolarBoost? Stačí, když vyplníte soutěžní formulář a správně zodpovíte soutěžní otázku a jeden pár přesně ve vaší velikosti může být váš!

A kdo by nechtěl zbrusu nové běžecké boty, které jsou ideální na objemový trénink od 5km až po maraton? Technologie Boost je nejaktivnější odpružení, které navrací energii zpět při došlapu. Navíc je u této boty využita technologie Tailored Fibre Placement, která zajišťuje na milimetr přesné tkaní velmi pevných vláken. Nová běžecká silueta je tak stabilní, zpevňuje celé chodidlo na potřebných místech a širší kontrukce opatku zajišťuje ideální ochranu Achillovy šlachy bez jakéhokoliv omezení pohybu. Více informací nalezneš na www.adidas.cz.

 

Soutěž startuje 11. června a běží do 17. června 2018. Po jejím uzavření budeme kontaktovat výherce vybraného redakcí mailem, tak nezapomeňte kontrolovat svou schránku!

sledujte nás na instagramu
Reklama
Přihlásit se k odběru newsletteru
* povinná pole
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama