Reklama

12 tipů, jak si v práci zbytečně nedělat nepřátele

Možná vám to přijde jako samozřejmost, ale my bychom to radši donutily všechny nechat 100x přepsat!
10116

1. Uklízejte si po sobě!

2. Doplňujte to, co pod vašima rukama dojde! Kávu, vodu, papíry v tiskárně...

3. Pište si poznámky. Pokud jediné co řeknete na konci nekonečné porady, aby vám někdo všechny informace dal dohromady ještě jednou mailem – říkáte si o facku. Tak k čemu jste tam byly, když jste si z té schůzky nic neodnesly?!

4. Nebojte se ptát, ale sem tam předtím, než vypustíte něco z úst, přemýšlejte. Google je na světě a existuje pár odpovědí, které vám poskytne spolehlivě než kdokoliv z kolegů. A hlavně raději!

5. Zkuste si občas pomoct samy. Ne nad všemi problémy, kterým musíte čelit, se můžete radit se zaměstnanci z celé firmy.

6. Odpovídejte, na co se vás druzí ptají. Nikdo nechce jako odpověď na otázku dostat do mailu padesáti dílnou e-mail konverzaci, kterou jste vedly s někým jiným.

7. Používejte Skype, WhatsApp, Messenger a občas i nohy a pusu.

8. Syrečky, tuňák i kedluben je možná fajn věc, ale smrdí. Všechno, co smrdí se v kanclu nejí. Jedině, když k tomu kolektivně pozvete všechny.

9. Projevte se občas i bez toho, že by vás někdo vyvolal. Nejste ve škole a čekat až přijde vaše minuta slávy, je to k ničemu.

10. Ptejte se správných lidí. Hledáte IT pomoc? Kontaktujte IT oddělení. A tak... Znáte to, ne?!

11. Soukromé hovory patří za hranice kanceláře. Nikdo nechce vědět, že o víkendu pojedete za babi, a k večeři si asi objednáte pizzu domů.

12. Hlaste kolegům, kde vás najdou. Jste v práci? Seďte v kanceláři. Máte home office? Zvedejte telefon.

 

sledujte nás na instagramu
Reklama
Přihlásit se k odběru newsletteru
* povinná pole
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama