5 drobností, které vám zaručí klidný spánek

Kvalitně a dobře se vyspat je jedna z nejdůležitějších denních činností...
10879

Osvojte si proto následující tipy, které vám vaše usínání zpříjemní a vy se ráno probudíte dokonale odpočatá a svěží.

1. Omezte kofein. Káva, silné čaje, coca cola... Nic z toho by se už ve vašem večerním pitném režimu nemělo objevit. Vyměňte kofeinové nápoje například za bylinné čaje, které vaše tělo i mysl zklidní a krásně připraví na nadcházející spánek.

2. Tma. Snažte se eliminovat veškeré světlo, které by vás mohlo rušit. Televize, počítače, svítící displeje domácích spotřebičů... Pokud i přesto budete mít pocit, že je kolem vás příliš světla, zkuste si pořídit stylovou masku na spaní, která tenhle problém vyřeší na sto procent.

3. Jídlo. Vyvarujte se těžkých jídel ve večerních hodinách. Váš žaludek potřebuje v noci odpočívat a ne se vypořádávat s přesmaženým burgrem a hranolkama. Myslete proto na to, aby poslední jídlo vašeho dne, bylo lehké a dobře stravitelné.

4. Alkohol. Sklenička dobrého vína po večeři je naprosto v pořádku a dokonce se doporučuje. Pokud ale vypijete víc než jednu, klidný spánek bude v nedohlednu.

5. Mobil. Zkuste se naučit mobil odložit minimálně půl hodiny předtím, než jdete opravdu spát. Noční surfování po sociálních sítí, není ten nejlepší způsob, jak se dostat do říše snů. Vyměňte mobil za hezkou knížku nebo třeba za novou Joy a uvidíte, že usínání bude mnohem jednodušší.

Reklama

sledujte nás na instagramu
Přihlásit se k odběru newsletteru
* povinná pole
Anketa
Odpovězte na naši otázku a v příští JOY zjistíte, kolik čtenářek má stejný názor stejně jako vy!

Jaká novoroční předsevzetí si dáváte?

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama