Reklama

Sweet dreams: 3 kroky pro klidný spánek

Vypnout po náročném dni bývá občas dost těžké.
11220

Stres, spousta práce, hořící termíny, jídlo v poklusu... To vše a mnohem víc nám brání v kvalitním spánku a odpočinku. Jak se večer zklidnit a do postele uléhat příjemně unavení a naladění na kvalitní spánek? Dodržujte tyto tři kroky.

1. Jídlo. Vyhněte se večer těžkým a smaženým jídlům, které zatěžují váš organismus a vaše tělo je musí po celou noc zpracovávat. Ideální večeře? Spousta zeleniny a ryba na grilu.

2. Buďte off. Naučte se minimálně dvě hodiny před spaním odložit mobily, notebooky a veškerou další elektroniku. Vyměňte tyhle vychytávky za knížku nebo váš oblíbený časopis.

3. Cvičení. Nemáme na mysli žádné silové cvičení nebo divoké kardio. Naopak. Zvolte například plavání nebo jogu. Do postele pak půjdete příjemně unavení a spánek na sebe nenechá dlouho čekat.

sledujte nás na instagramu
Reklama
Přihlásit se k odběru newsletteru
* povinná pole
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama