Reklama

Jak vybírat kosmetiku a nenaletět reklamě?

Na co se při nákupu kosmetiky, speciálně té přírodní, nám prozradila Klára Rott!
13000

Na trhu je spousta značek a vyznat se v nich je velmi složité. Pokud chceme opravdu kvalitní složení a nechceme naletět marketingovým hláškám, musíme si dát pozor na hned několik věcí. Jak správně vybírat?

„Je několik věcí, na které bych se především u přírodní kosmetiky zaměřila. Ta první je, co vlastně tvoří základ daného produktu. To vždy najdeme na prvním místě ve složení. Všeobecně je třeba si uvědomit, že uvedené suroviny ve složení jsou řazeny sestupně od největšího po nejmenší množství obsaženého v kosmetickém přípravku. Já bych si třeba osobně nevybrala přípravek, který začíná vodou. Místo vody se totiž dají použít mnohem kvalitnější hydroláty (květinové vody), které, když mají dostatečnou koncentraci, obsahují mnoho cenných aktivních látek z mateřské rostliny, ze které jsou vyrobené. Jsou to látky velmi příznivé pro pleť,” říká Klára Rott, majitelka značky Klara Rott.

 

Další věc, na kterou bych se zaměřila je, zda daný kosmetický přípravek obsahuje konzervanty. V poslední době se totiž nad některými konzervanty schválenými v přírodní kosmetice vedou v odborných kruzích diskuze ohledně jejich dlouhodobých negativních účinků na pleť. V dnešní době 21. století již moderní vědecké poznatky umožňují vytvořit kosmetiku zcela bez konzervantů. Také je důležité se zaměřit na kvalitu použitých surovin. Z mého pohledu je vždy lepší vybírat si produkty, které mají suroviny v bio kvalitě. A to ideálně všechny, které v bio kvalitě existují. Bohužel často vídám, že výrobci si vybírají levnější suroviny, které dají v bio kvalitě a ty dražší, a mnohdy účinky na pleť i důležitější, jsou často vypěstované v neekologickém zemědělství. Ideální pro zákazníka tedy je, když má výrobce na obalu napsané složení i v českém jazyce. Myslím, že i to může být jasným znamením, že výrobce nemá důvod před zákazníkem cokoliv skrývat,” dodává Klára Rott.

 
Reklama
Reklama
sledujte nás na instagramu
Přihlásit se k odběru newsletteru
* povinná pole
Reklama