Reklama

Módní novinky: Limitka Vans, nová kapitola značky Cartier & kampaň Dr. Martens

Buďte v obraze!
12564

VANS x VIVIENNE WESTWOOD

Značka Vans spojila své síly s britským módním domem Vivienne Westwood a vytvořila kolekci obuvi oslavující nebojácný individualismus a nespoutanost. Na českém trhu (ve Vans Palladium) budou k sehnání 4 modely, ovšem pouze v omezeném množství.

Také milujete podobné limitky, které jednoduše nemůže obout každý?

Naším favoritem je model Sk8-Hi z kůže obarvené použitím přírodních rotlinných barviv, který odkazuje na rodiště obou značek vyobrazením ručně psaného dopisu zaslaného z Jižní Kalifornie do vlajkové prodejny Vivienne Westwood na adrese Conduit Street 44 v Londýně.

Hodinky Baignoire de Cartier | Kultovní oválný tvar v novém provedení

Cartier v roce 1910 představil oválný tvar hodinek, který byl v průběhu dalších let neustále inovován. Za použití dvou klíčových elementů, které značka využívá ve svém estetickém přístupu, tedy transformace předmětů a vytrvalá snaha o dosažení krásy, Cartier vytvořil klasický a velmi nadčasový design Baignoire

Baignoire jsou signaturní hodinky značky Cartier určené pro sebevědomé ženy, které nepodléhají trendům a módním výstřelkům a pro něž hodinky představují ztělesnění francouzského šarmu. Nové modely přinášejí nové touhy v podobě výrazných reliéfů. Přidání materiálu a textury neobyčejně elegantnímu modelu dává vzniknout odvážnému designu s extravagantním pouzdrem. Zlato vytvarované do cvoků stylově zapracovaných do tvaru Clou de Paris – zlatých hranatých čtverců s pyramidovým efektem – vychází ze šperkařského repertoáru Cartier.

Dr. Martens představuje podzimní kampaň „Tough as You“

Když se zeptáte lidí, co jim evokuje značka Dr. Martens, často se opakuje, že je synonymem pro drsnost. Dr. Martens vznikly jako průmyslová obuv, prožily desítky let subkulturních změn a jsou tady stále už šest dekád. Jsou vyrobeny tak, aby vydržely téměř vše.

To samé platí o jejich nositelích. Těch, kteří bojují za změnu každý jeden den. Vytváří si svou vlastní cestu. Právě na ně se zaměřuje nová kampaň Dr. Martens TOUGH AS YOU. Na ty, kteří bojují s nepřízní osudu. Lidi, kteří dělají věci po svém, i když jim bylo řečeno ne. TOUGH AS YOU oslavuje individuální moment ysíly a odhodlání – radikální, každodenní i vše mezi tím.

Příběhy těch, co nosí Dr. Martens, příběhy, kdy se vše sesypalo, ale oni se přesto nevzdali, jsou esencí nové kampaně. Dávají tak ostatním kuráž bojovat s problémy.

TOUGH AS YOU

 

 

Reklama
sledujte nás na instagramu
Přihlásit se k odběru newsletteru
* povinná pole
Reklama