Reklama

3 fit tipy, jak si připravit dokonalou ovesnou kaši

Tuhle pochoutku k snídani miluje snad úplně každý…
Reklama
10849

Obzvlášť v chladném počasí je to perfektní start do nového dne. Zahřeje vás, skvěle nastartuje organizmus a doplní tělu chybějící látky. Jaké jsou naše tipy na její dokonalé vylepšení?

1. Vařte si ji sama. Zabere vám to pět minut a s instatními kašemi se výsledek absolutně nedá srovnat! Jak na to? Je to víc než jednoduché. Nalijte do kastrůlku mléko nebo vodu, přidejte ovesné vločky, oslaďte a vařte za občasného míchání než vám kaše zhoustne. Uvidíte, že už po prvním ochutnání si na instatní ovesné náhražky ani nevzpomente.

2. Nebojte se experimentovat. Přidat můžete například perníkové koření, skořici, kakao, čerstvé kokosové plátky, zkaramelizované jablka nebo hrušky… Variant jsou miliony a je jen na vás, kterou si zvolíte.

3. Oříšky, čokoláda, semínka. To vše by podle nás dokonalá ovesná kaše měla obsahovat. Oříšky dle vaší chuti, čokoláda ideálně s vysokým obsahem kakaa a semínka volte lněné nebo chia.

Extra tip JOY – pokud vám zbylo dýňové pyré a nevíte, jak ho zpracovat, přimíchejte ho do uvařené kaše! Je to neskutečně dobré a hlavně zdravé!

Foto: Getty Images

 

 

Reklama
Reklama
sledujte nás na instagramu
Přihlásit se k odběru newsletteru
* povinná pole
Reklama
Reklama