Reklama

3 tipy, jak mít svůj jídelníček pod kontrolou na 100%

Hlídat si veškerý přísun potravin a kalorií se může zdát jako pěkná otrava…
Reklama
10832

Když se ale naučíte svoje jídlo plánovat, a ještě lépe připravovat, uvidíte, že vás začne vše kolem téhle fit alchymie bavit. Jak na to? 

1. Večer. Večer by měl být čas, kdy si naplánujete jídlo na další den. Ideálně si ho rovnou připravte, uvařte a dejte do krabiček. Vše. Včetně svačin a pití. Než si zvyknete na nošení tašky s jídlem navíc, bude to chvilku trvat, ale časem se bez ní už neobejdete. Navíc je perfektní vědět, co budete celý den jíst. Můžete se pak těšit na připravené výtvory. Ušetříte za drahé restaurace a budete mít absolutní přehled o tom, co jste přes den snědla. 

2. Pokud si jídlo předem nestihnete připravit, zkuste si alespoň rámcově v hlavě naplánovat jídelníček na celý den. Cestou do práce nakoupíte, co je třeba, a záchrana v podobě pravidelné stravy je na světě. 

3. Nakupte si stylové „přenosky“ a krabičky. Doba ohavných plastových krabiček bez nápadů je pryč. Dnes si můžete vybrat z ohromného množství cool a stylových krabiček, lahví či kelímků, kam schováte všechny svoje kalorie. Když si na tohle krabičkování a chystání zvyknete, bude vaše snaha o udržení dokonalé postavy vyřešena. Díky pravidelnosti a přehledu, který v jídle získáte se vám totiž nestane, že přešvihnete váš denní kalorický příjem, nebo, že nedej bože, skončíte v hladovém zoufalství v prvním fast foodu.

Reklama
Reklama
sledujte nás na instagramu
Přihlásit se k odběru newsletteru
* povinná pole
Reklama
Reklama