Reklama

Be fit: Potraviny, které můžete jíst večer a nepřiberete

Jíst večer se nemá...
11078

Pravidlo, které se dlouhá léta bralo jako dogma všech dietářů a dietářek. To už ale dávno neplatí. Jíst byste měli, kdy máte chuť. Důležité není kdy jíte. Důležité je co jíte. Takže žádné obavy z pozdní večeře. Stačí si pohlídat množství kalorií a potraviny pečlivě vybírat. Po čem tedy večer ideálně sahnout?

1. Brokolice. Ideální zelenina, která obsahuje spoustu vody a málo kalorií. Navíc si ji můžete připravit na sto způsobů, takže nehrozí jednotvárnost a nuda.

2. Krůtí maso. Libové krůtí maso vás zasytí a dodá tělu potřebné živiny.

3. Špenát. Je nabitý přírodními látkami a dokonale zažene hlad.

4. Ryby. Ideálně v kombinaci s grilovanou nebo dušenou zeleninou.

5. Jogurt. Nebo jakýkoliv mléčný výrobek, vám i vašemu zažívání udělá na noc vyloženě dobře.

6. Humus. Naservírujte si humus se zeleninovými hranolkami a ideální večeře je na světě!

 

Reklama
Reklama
sledujte nás na instagramu
Přihlásit se k odběru newsletteru
* povinná pole
Reklama