Reklama

#befit: 5 potravin, které byste neměli jíst před spaním

Nikdy!
Reklama
9136

Existuje jen málo větších radostí v životě, než dlouhý a nerušený spánek. Když máme alespoň 8 hodin zavřené oči, máme pocit, že můžeme dobýt svět. Pokud se vám to už delší dobu nedaří, možnou příčinou je vaše večerní stravování. Tady je 5 potravin, které když konzumujete před usnutím, mohou narušovat jak váš klidný spánek, tak váš hubnoucí proces. 

Košťálová zelenina 

Čím víc zeleniny, tím budeme zdravější. Právě tato věta neplatí pokaždé. Například večeřet košťálovou zeleninu, mezi kterou patří i ultra zdravá brokolice či květák, je špatný nápad. Obsahují totiž poměrně velké množství vlákniny, kterou vaše tělo nestihne strávit. Takže brokolici jedině k obědu.

Červené maso

Je stejně jako brokolice velmi obtížné na trávení. Obsahuje totiž velké množství bílkovin, které se tráví několik hodin.

Kečup a rajské protlaky

Hmm, kečup. Červená omáčka, která vylepší prostě každé jídlo. Bohužel jakékoliv rajské protlaky jsou velmi kyselé a to může před spaním způsobit zažívací potíže a pálení žáhy. Proto je nejlepší je konzumovat nejméně 3 hodiny před usínáním.

Tmavá čokoláda

Tak s tímhle bodem se budeme vyrovnávat asi nejhůř. Ale bohužel, tmavá čokoláda obsahuje velké množství kofeinu. A všichni víme, co dělá náš milovaný kofein s naším spánkem...

Sladké nápoje

Ty často obsahují velké množství cukru. Ten nabudí náš organismus a usnout potom? To je opravdovým oříškem. 

 
Reklama
Reklama
sledujte nás na instagramu
Přihlásit se k odběru newsletteru
* povinná pole
Reklama
Reklama