Reklama

Bez výsledků? 6 důvodů, proč nehubnete

Dívat se na váhu po několikadenním odříkání nemusí vždycky znamenat radost.
Reklama
8662

1. Nemáte systém.

Pokud si jednou za čas místo fast foodu dopřejete vitaminové bomby, jdete běhat a plavat, občas se obejdete bez pečiva a čekáte zázraky, zastavte se. Hubnutí je stejné jako budování úspěšného byznysu. Chcete uspět? Musíte mít plán. (A pravidelně ho dodržovat.)

2. Svaly, svaly, svaly.

Snažit se shodit váhu je jedna věc, odbourat tělesný tuk je věc druhá. Pokud pracujete na snížení tuku v těle, nemyslete na to, že vaše váha stagnuje, možná i roste. Svalová hmota něco váží a rozhodně váží víc než tuk. Be strong!

3. Nejste tak důslední, jak si myslíte.

Jíst celý den zdravě a cvičit se počítá, nacpat se ale v noci po dlouhém večírku k prasknutí rozmrazenou pizzou je věc druhá. Co na tom, že to bylo jen jednou v posledních 30 dnech.

4. Opakujete dokola jeden typ tréninku.

Zkuste změnu. Jednou týdně navštěvujte jógu, jednou vsaďte na kolo a dvakrát si dopřejte kruhový trénink. Pokaždé posílíte jinou skupinu svalů a rozproudíte celé tělo. Větší množství zapojených svalů, větší rychlost vašeho metabolismu.

5. Zkusili jste fresh juice očistu.

I když se čerstvě lisované šťávy doporučují, všeho moc škodí. Jsou plné sacharidů, na které si ve snaze snížit váhu musíte dávat pozor. I když na začátku může jít váha rapidně dolů, rychlé cukry se po prvních náznacích k vašemu původnímu stravovacímu plánu vrátí do posledního deka.

6. Stresujete se z čísla na váze a výsledků.

Psychika je důležitou součástí. Buďte v klidu a spíš než stresující vážení a kombinování potravin na jídelníčku hledejte cestu, jak si hubnutí jednoduše užívat a získávat z něj co možná nejvíc benefitů.

 

Reklama
Reklama
sledujte nás na instagramu
Přihlásit se k odběru newsletteru
* povinná pole
Reklama
Reklama