Reklama

#fitfood: Tipy, jak připravit vánoční jídla zdravě

Vážně to jde!
Reklama
7780

Štědrovečerní večeře bez bramborového salátu a řízku? Tak to tedy ani náhodou! Nemůžeme se dočkat Vánoc, ale upřímně se tak trochu děsíme, že pak nedopneme džíny a novoroční předsevzetí se už zase budou točit jen kolem toho, že příští rok už konečně strávíme ve fitku! Letos ale máme tip na to, jak nepřibrat v průběhu svátečního obžerství skoro nic!

1. Bramborový salát

Také ho tak moc milujete a Štědrý večer bez něj si absolutně neumíte představit? I klasické české tučné jídlo lze připravit v dietní verzi! Jak? Stačí majonézu nahradit sojanézou a bílým jogurtem.

2. Smažený kapr nebo řízek

Místo trojobalu použijte hrašku. Bonus navíc? Můžete tak pozvat ke stolu i kamarády s bezlepkovou dietou.

3. Vánočka

Místo klasické mouky vsaďte na špaldovou. Bílý cukr nahraďte třtinovým a můžeme si na vánočce pochutnat bez výčitek. Pokud na sebe chcete být ale přísní, můžete ještě kravské mléko zaměnit s rýžovým nebo sójovým.

4. Cukroví

Skoro všechny druhy se dají připravit zdravěji, aniž by to ubralo na chuti, na kterou jsme zvyklí. Stačí použít celozrnnou mouku a sladit stévií nebo agávovým či javorovým sirupem. A máslo? Když místo něj použijete ghí, nikdo to nepozná a zaručujeme, že si pochutnáte stejně jako dříve.

Reklama
Reklama
sledujte nás na instagramu
Přihlásit se k odběru newsletteru
* povinná pole
Reklama
Reklama