Reklama

Koronavirus info: Co by nemělo v následujících dnech chybět ve vašem jídelníčku?

Prevence je základ a proto ji pojďme naproti...
12849

Kdy jindy než v následujících dnech bychom si měli dát extrémně záležet na tom, co tělu dodáváme. Podle expertů na výživu by nám v následujícím období nemělo chybět toto:

1. Vitamin A

Ochrání organizmus při první styku s virem. Najdete jej ve žlutém, červeném a tmavězeleném ovoci a zelenině.

2. Vitamin B6

Pistácie, ořechy, slunečnicová semínka, sezam, obiloviny, avokádo a veškeré celozrnné potraviny. Neváhejte se zásobit.

3. Vitamin C

Podporuje imunitu, snižuje stres, "nakopává". Ať už vsadíte na šumivé tablety z lékárny, pilulky nebo třeba infuze vitaminu C, rozhodně si neuškodíte. Naopak.

4. Zinek

Pokud nechcete užívat klasické vitaminy, zvolte obilniny nebo třeba dýňová semínka.

5. Vitamin D

Zabraňuje množení virů. Vyrazte proto pro extra dávku do lékárny.

6. Probiotika

Nejdostupnější probiotikum? Pravý řecký jogurt! Nakombinujte ho s ořechy a trochou medu a  kromě skvělé svačiny máte i super prevenci.

7. Nezapomínejte na neustále opakované

Stálé mytí rukou, dezinfekce, omezený kontakt s dalšími lidmi ( především staršími ), pohyb na čerstvém vzduchu, dezinfekce všeho, čeho se dotýkáte, relaxace a celkově mírný off režim na všech frontách. Ideální večer? Zapalte si svíčky, dejte si něco dobrého a začtěte se do nové JOY, která vás provede těmi nejžhavějšími trendy roku 2020! 

Přečtěte si také: Koronavisrus on-line: 10 věcí, které by pro vás teď měly být samozřejmostí

Reklama
Reklama
sledujte nás na instagramu
Přihlásit se k odběru newsletteru
* povinná pole
Reklama