Reklama

Nastartujte metabolsimus na maximum a dostaňte se do formy: Víme, jak na to

Dostat tělo ještě před začátkem plavkové sezóny do formy není žádná legrace. Naštěstí je ale ještě spousta času...
11979

Zatímco obalit se na zimu zvládáme na lusknutí prstu, shodit přebytečná kila na léto už taková sranda není.

Ano, vyzkoušely jsme asi tisíc diet a nových trendy workoutů, ale změny se tak nějak stále nekonají. Pak ale přišla rada shůry a my se jí už pár dní držíme jako klíště...

Stačí nastartovat metabolismus a začnete hubnout a budete mít více energie!

Vyzkoušejte jednoduché tipy odborníků a pojďte do toho s námi.

1. Jezte pravidelně. Zapomeňte na tři velká jídla denně. Naučte se dopřávat si malé porce, za to ale častěji. Ideálně každé tři hodiny. Pokud dodržíte tříhodinové rozestupy, tělo si zvykne jídlo zpracovávat na energii a nebude ho přeměňovat a ukládat na přebytečný tuk.

2. Vsaďte na bílkoviny. Především u žen může být nedostatek bílkovin velkým problémem. Zařaďte proto do svého jídelníčku ryby, kuřecí i krůtí maso, ale i sýry, mléko a jogurty. Ideálním zdrojem proteinů je pak pro tělo i kokosový olej, který můžete nakonec použít nejen jako doplněk stravy, ale i jako masku na vlasy nebo tělo.

3. Čerstvé potraviny. Zkuste na týden vysadit všechno pečené, smažené ale i vařené. Dopřejte si na okamžik kouzlo raw stravy a tešte se na nadstandardní přísun energie.

4. Dopřejte si odpočinek. I pravidelný a kvalitní spánek má na rychlost metabolismu zásadní vliv. Zkuste si proto naordinovat alespoň 6 hodin denně.

5. A jde se cvičit. Nemusíte se každý den ničit v posilovně do úmoru, ba naopak. Navykněte tělo na ranní rozcvičku na 10 minut, nebo pravidelné procházky a uvidíte zázraky. Tělo je zkrátka nutné udržovat v pohybu a obzvlášť pro lidi, kteří sedí celý den za počítačem je každodenní cvičení prostě nutnost.

Reklama
sledujte nás na instagramu
Přihlásit se k odběru newsletteru
* povinná pole
Reklama
Reklama
Reklama