Reklama

Sexy a ploché břicho díky jídelníčku: Víme, které potraviny vám k němu pomůžou

Jak si sestavit jídelníček tak, aby vaše břicho bylo bez chyby?
11977

Všichni trenéři vám mohou potvrdit, že krásné břicho se "dělá" především v kuchyni. To znamená, že strava neboli náš jídelníček může z 80 % za to, jestli je naše břicho nafouklé nebo ne a jak vypadá.

Samozřejmě je to i o pohybu a když ho k dobře sestavenému jídelníčku přidáte, máte vyhráno! Co tedy do svého jídleníčku zařadit aby se výsledky dostavily, co nejdříve?

1. Olivový olej

Zapomeňte na všechny ostatní olejové varianty. Olivový olej v sobě má hned několik zdravých boosterů, které vaše tělo jednoduše nastartují. Ideální denní dávkou pro super rychlý metabolismus jsou pak dvě polévkové lžíce denně, které si můžete dopřát s čerstvou zeleninou, rybami nebo jimi třeba dochutit vaše oblíbené přílohy.

2. Avokádo

I když je avokádo tělu dokonale prospěšné a má spousty benefitů, které rozhodně stojí za to, je opravdu hodně tučné a tak se za doporučenou denní dávku považuje maximálně jeho čtvrtka. I z té ale vykouzlíte skvělou avokádovou pomazánku, můžete ji přidat do salátu nebo třeba do ranního smoothie. Avokádo má zkrátka zelenou!

3. Mandle

Další z potravin bohatých na mononenasycené mastné kyseliny, obsahují také vlákninu, proteiny a vitamin E. Postarají se o stabilní hladinu cukru k krvi, budete mít díky nim lesklé vlasy i zářivou pleť. Kolem dvaceti kousků mandlí si můžete dopřát jako super svačinu každý den. Doporučujeme!

4. Hořká čokoláda

No vážně! I ta je zdravá. Není sice úplně fajn dopřát si jako dezert dvě tabulky, ale v menším množství zlepšuje trávení a odbourává břišní tuk. Vsaďte na kousky s 80 a více procenty kakaa. Nepsorná výhoda kvalitní hořké čokolády s vysokým obsahem kakaa je to, že ji stačí opravdu kousek a veškeré chutě na sladké jsou pryč. Vyzkoušejte!

5. Špenát 

Minimum kalorií, železo, vitamin C a K, draslík, hořčík... Kdybychom měli vyjmenovávat všechny klady špenátu, byli bychom tady ještě dlouho, ale jednu věc přece musíme vyzdvihnout! Má vysoký obsah vlákniny a zahání pocit hladu. Ideální potravina!

6. Jogurt

Už jeden kelímek denně podporuje množení probiotik, které bojují proti nadýmání. Ploché bříško zaručeno a skvělá svačina taky!

7. Losos

Ryby obecně mají vysoký obsah omega-3 mastných kyselin, které pomáhají účinně nastartovat metabolismus. Zabraňují navíc zbytečným chutím a s ideálně jednou porcí dvakrát týdně jsou správnou volbou na cestě k dokonalé postavě. Ještě pořád přemýšlíte, co si dnes dáte k obědu?

 

 

Reklama
sledujte nás na instagramu
Přihlásit se k odběru newsletteru
* povinná pole
Reklama
Reklama