Reklama

Stop chutím na sladké: Po čem sáhnout, když vás honí mlsná

Jsou dny, kdy máme pocit, že jediné, co nás může zachránit, je "něco" sladkého...
12267

Okamžitý přísun cukru nás uklidní a opět se můžeme soustředit na naše denní povinosti.

Po čem ale sahnout, pokud si hlídáte kalorický příjem nebo pokud rýsujete do plavek? 

Vyzkoušejte sladké alternativy, které vám poslouží stejně dobře, jako tabulka čokolády, ale rozhodně napáchají menší škody.

1. Sušené ovoce. Kokos, meruňky, banány, švestky... To vše vám zažene chuť na sladké dokonale.

2. Hořká čokoláda. A máme na mysli opravdu hořkou! Zvolte tu, která má minimálně 80 % kakaa. Bude vám stačit kousek a uvidíte, že chutě budou ty tam.

3. Raw tyčinky. Pořádně si ale prostudujte jejich složení. Na trhu najdete spoustu náhražek, které jsou plné cukru a nic moc zdravého v nich nenajdete. Ideální složení obsahuje například jen datle, kvalitní kakao a kokos. Čím jedodušší složení, tím lépe.

4. Ořechy. Vlašské ořechy, mandle, para ořechy, pekanové ořechy... Mějte po ruce vždy sáček s vašimi oblíbenými oříšky, které umí chuť na "něco dobrého" zahnat dokonale. Věřte nám.

5. Smoothie nebo fresh. Osvěží, dodá potřebné vitamíny a díky své sladkosti zafunguje perfektně při divokých chutích.

Tip Joy : Naučte se mít vždy při sobě ( v kabelce, v autě, v pracovním stole... ) nějakou první záchranu. Nejhorší je, nemít SOS pomoc, vlítnout do obchodu a vykoupit půlku oddělení se sladkostmi. Znáte to, kdo je připraven, není zaskočen.

Reklama
sledujte nás na instagramu
Přihlásit se k odběru newsletteru
* povinná pole
Reklama
Reklama
Reklama