Stop zimní únavě: 5 potravin, která vám okamžitě dodají energii

Zimní únava...
11114

Málo světla, nedostatek vitaminu D, zima, mráz... To vše umocňuje permanentní únavu, na kterou jsme my ženy, náchylné obzvlášť. Které potraviny zařadit do jídelníčku abychom se cítily fit?

1. Ořechy. Mandle, vlašské ořechy, kešu ořechy... Je jedno, jaký druh zvolíte, příval energie se dostaví v každém případě.

2. Ryby. Bílkoviny a vitaminy, které se ukrývají v mořských plodech jsou zaručenou dávkou síly, kterou dnes a denně potřebujeme.

3. Hořká čokoláda. Kvalitní hořká čokoláda vám dodá nejen energii ale díky endorfinům, které se dostaví po její konzumaci, budete mít i skvělou náladu.

4. Banány. Skvělý zdroj draslíku a ideální zaháněč unavy - to jsou hlavní důvody, proč si denně dopřát minimálně jeden banán.

5. Jogurt. Nemyslíme žádnou nízkokalorickou náhražku jogurtu ale opravdový, poctivý jogurt! Přírodní složky, které "tučný" jogurt obsahuje zaženou únavu, dodají energii a vy se budete cítit svěže a skvěle!

sledujte nás na instagramu