Začínáte cvičit? Dejte si pozor na tohle!

Vidina léta se blíží...
11258

A vy jste se plni nadšení rozhodli pro pravidelné návštěvy fitka. Než se ale začnete trápit v posilovně, myslete na následující body.

1. Pomalý start. Pokud jste dlouho necvičili, dejte si pozor na rychlý start. Ten totiž znamená většinou i rychlý konec. Začněte pozvolna a tréninky postupně přidávejte. Během týdne si postavu do plavek určitě nevyrýsujete.

2. Jídlo. Myslete na jídlo před, i po tréninku. Doplnit vitaminy a živiny je pro regeneraci svalů nesmírně důležité.

3. Zahřívání. Vyhněte se chybě začátečníků a před každým výkonem se nejprve pořádně protáhněte. 

4. Zátěž. Platí, jako u bodu jedna, že vše má svůj čas. Pokud tedy dalších čtrnáct dní po vašem tréninku nechcete ležet bez hnutí, zvyšujte zátěž postupně.

5. Oblečení. Při odchodu domů se nezapomeňte pořádně obléct. Vaše tělo je rozehřáté na maximum a chytit tak jakýkoliv virus je víc než snadné.

6. Motivace. Ta je důležitá v každé fázi tréninku a nezapomínejte na ni, ani na úplném začátku! Ať už se odměníte skvělou večeří nebo novou rtěnkou, rozhodně to nezapomeňte udělat.