Reklama

10 tipů body kouče Joa Wickse, jak nakopnout na jaře své zdraví i tělo

#LeanIn15
8185

Možná už jste o něm slyšeli, je sexy, umí vařit a pokud ho budete pár dní poslouchat, dokáže vám do života přičarovat energii, radost a zdraví. Ne, neblouzníme, ale seznamujeme vás pomalu s autorem knihy #LeanIn15, body koučem a fitnes guru Joem Wicksem.

Jeho postupy jak zhubnou, ale i vyčistit své tělo od všech škodlivin jsou jednoduché. V knize najdete nespočet receptů a workoutů, které vám zaberou přesně 15 minut a dokážou vás dostat, nebo udržet ve formě. Na internetu se pak můžete přihlásit do programu 90DAYSSS, který vám pomůže proměnit své tělo k nepoznání. A kdy jindy začít s očistou těla naž na jaře.

Vyzkoušet pár tipů od poloboha je přece výzva hodná pokoření!

1. Postupujte pomalu!

Vstát ráno s vizí, že přestanete jíst sladké, začnete běhat, vypijete 3 litry vody denně, vstávat budete v 6.30 i o víkendu, je nesmysl. Postavte se před jednu z výzev a tu proměňte v denní rutinu, až si na ní zvyknete, vsaďte na další krok.

2. Po cvičení si dopřejte, na co máte chuť.

Tělo je po workoutu rozpumpováno na maximální výkon a nejrychlejší spalování. Nebojte se proto dávky sacharidů třeba v burgeru a hranolcích.

3. Připravujte si jídlo dopředu.

Pokud vás už od rána tlačí myšlenka, kde se dnes zdravě najíte, zkuste přejít na domácí přípravu. Noste si s sebou krabičky, které dokonale uspokojí vaše chutě a eliminují stres z toho, že zhřešíte.

4. Svačte tuky, ne cukry!

Vsaďte na ořechy, avokádo, burákové máslo! Zasytí vás, uspokojí vaše chutě a jsou plné zdravých a tělu prospěšných tuků.

5. Zapomeňte na diety.

Už z předchozích bodů je jasné, že s Joem nejde o striktní dodržování předem sepsaného jídelníčku. Snažte se jen vyrovnat příjem a výdej.

6. Najděte si parťáka.

Donutit se cvičit, jíst zdravě, poslouchat své tělo je v jednom vždycky mnohem větší dřina. A ve dvou se to přece vždycky táhne lépe.

7. Za 8 týdnů uvidíte změny!

I když každé tělo reaguje na cvičení a úpravu stravy jinak, za 8 týdnů uvidí výsledky prostě každý. Stačí tedy vydržet a začnou se dít zázraky.

8. Koukejte na fotky fitness proměn jako na inspiraci, ne jako na srovnávání se s někým jiným.

Snažit se vyrovnat všem těm fit fotkám před a po je nesmysl. Jste v tom sami za sebe a zjišťovat kolik, kdo, za jak dlouhou dobu zhubl, když vaše výsledky jsou jen poloviční vás v tom setrvat akorát odradí.

9. Nastavení nesmyslných cílů vás akorát demotivuje.

Odhodlat se zhubnout polovinu své váhy, vejít se do oblečení, které je o 6 velikostí menší, uběhnout za 2 měsíce maraton, i když jste boty na běhání poprvé obuly teprve včera?! Stop. Zkuste se radovat z maličkostí a spíš než nad úbytkem váhy přemýšlejte nad tím, kolik máte energie, jak se vám ráno vstává a jak se celkově cítíte.

10. Nepřepínejte se a vždycky si všechno, co děláte, užívejte.

Jít proti vlastnímu přesvědčení je totiž cesta do pekel.  

Reklama
sledujte nás na instagramu
Přihlásit se k odběru newsletteru
* povinná pole
Reklama
Reklama
Reklama