Reklama

6 cviků podle Kayly Itsines, které vám vykouzlí dokonale ploché bříško

Jste zvědaví?
7571

Vypracování perfektních křivek není záležitostí jednoho týdne. Chce to výdrž. S naším plánem inspirovaným fitness hvězdou instagramu Kaylou, bude jeho dosažení ale naprosto jednoduché.  Na začátku vaší cesty za vysněnou postavou si změřte míry a vyfoťte se. A potom? Začínáme!

1) Angličáky – 20x 

Před každým posilováním musíme svaly rozehřát. Angličáky spojují jak kardio, tak rovnou posilování břišních partií. Zn.: Ideál!

2) Výdrž na loktech – 60 vteřin 

Plank kromě bříška zpevňuje v podstatě celé tělo. Dejte si pozor, ať máte lokty přesně pod rameny, hlavu v prodloužení a tělo v rovině. Čím víc budeme zatínat svaly, tím lepší efekt.

3) Přitahování kolen k loktu – 30x přitáhneme každou nohu 

Tento cvik je především na šikmé břišní svaly. Mezi námi a zemí nesmí být ani milimetrová škvírka.

4) Vzpřímené sedy lehy – 15x 

Čím pomaleji budete cviky provádět, tím pevnější bříško budete mít! Takže s chutí do toho.

5) Zvedání nohou – 10x 

Spodní část je jedna z nejdůležitějších partií bříška pro ty z nás, kteří si rádi užívají na party sladkých drinků nebo i piva. Nohy zvedáme vždy tahem, nikdy ne švihem!

6) Napíšeme si jméno

 A hurá je tu poslední cvik! Napište do vzduchu vlastní jméno nohama. I s příjmením, neflákáme se!

Jako motivaci si můžete prohlédnout obrázky v galerii. Uvidíte, jak se změnily postavy slečen, které cvičí podle Kayly už pár týdnů. Jestli jich chcete vidět více, podívejte se na profil @Kayla_itsines. A jaká je její rada pro začátečníky? „Cvičte s mírou. I svaly potřebují odpočívat, takže nezapomeňte klást velký důraz na odpočinkové dny."  

Reklama
sledujte nás na instagramu
Přihlásit se k odběru newsletteru
* povinná pole
Reklama
Reklama
Reklama