Užijte si víkendové mlsání na maximum

Že zrovna držíte dietu? Nevadí…
10810

Dopřejte si cheat weekend bez výčitek a od pondělí v klidu pokračujte v dietě. Je vědecky dokázáno, že když při dietě „zhřešíte“ a poté se k ní opět vrátíte, je vysoká pravděpodobnost, že po jejím úplném ukončení, bude váš metabolismus správně nastartovaný a občasný „úlet“ vaši novou vysněnou váhu neohrozí. Jak správně mlsat a necítit se úplně provinile? Vyzkoušejte naše tipy.

1. Pečení. Pokud chcete péct zkuste klasickou mouku nahradit moukou mandlovou nebo místo ní použijte například ovesné vločky. Rozdíl většinou nepoznáte, ale vaše tělo tuhle fit změnu ocení.

2. Ovocné tvarohové dorty. Sázka na jistotu. Ovoce a bílkovina v podobě tvarohu se krásně doplňují, a když přivřeme oči, můžeme vlastně takové dezerty považovat za body-friendly.

3. Kvalitní bio čokolády. Mívají větší obsah kakaa, a tím pádem vám bude stačit pár kostiček k uspokojení chuťových buněk. Zasytí vás daleko víc než normální čokolády a navíc do sebe dostanete pro tělo prospěšné suroviny.

4. Sýry. Zkuste sladké chutě, ošálit chutěmi slanými. Dobré francouzské nebo italské sýry doplněné o oblíbené chutney nebo marmeládu jsou neskutečnou lahůdkou. Když je navíc doplníte o skleničku vašeho oblíbeného vína, zaručujeme gurmánský zážitek na 110%!