Reklama

4 fit tipy pro dokonalou postavu

Rad a tipů, jak získat postavů snů existuje nespočet...
Reklama
11096

Důležité je ale uvědomit si, že cesta k ní začíná především ve vaší hlavě. Jak si to ale správně poskládat tak, abyste zbytečně nehladověli a vaše úsilí mělo výsledky? Osvojte si tyhle čtyři kroky.

1. Pravidelné jídlo. Snažte se jíst opravdu 5 krát denně a pravidelně. Hlavně si vyžeňte z hlavy jakékoliv hladovění. Nemá smysl a dlouhodobý efekt je nulový.

2. Omezte bílé pečivo. Záměrně píšeme omezte. Pokud si totiž cokoliv zakážete, bude vaše touha po zakázaném ještě větší - v mnohých případech nezvladatelná. Zkuste bílé pečivo nahradit tmavým a postupně třeba vynechat úplně. Důležité je, do ničeho se nenutit a vše dělat s chutí. 

3. Bílkoviny jsou základ. Ryby, kuřecí maso, krůtí maso... To vše by mělo být ve vašem jídelníčku naprostou samozřejmostí. Pokud vám budou chybět bílkoviny, tělo bude mít potřebu hledat energii jinde. A většinou to skončí hledáním dobrot v regálech se sladkostma.

4. Večerní přílohy. Nahraďte přílohy k večeři hromadou zeleniny. Ať už zvolíte grilovanou, syrovou nebo jakkoliv tepelně upravenou, chybu rozhodně neuděláte. Naopak.

Reklama
Reklama
sledujte nás na instagramu
Přihlásit se k odběru newsletteru
* povinná pole
Reklama
Reklama