Reklama

7 tipů, jak se zase cítit skvěle

Možná za to může počasí, možná za to může práce, možná za to můžete vy sama...
12727

Poslední dobou se cítíte mizerně a nevíte, jak z toho ven. Připadáte si neschopná, nic se vám nechce, do zrcadla se raději nekoukáte, vašim outfitům vládne černá a šedá. Tak dost. Jak dlouho chcete takto přežívat? Není na čase se sebou něco udělat? Přestaňte svůj stav svádět na okolí a začněte jednoznačně u sebe. Jak na to, abyste se zase cítila dobře? Tady je pár tipů, jak se opět líbit. Sama sobě a díky tomu i svému okolí.

1. Nakopněte se

Samozřejmě ne doslova, ale… Ráno se probudíte a hned si připadáte přejetá, nateklá, bez života. A jak potom bude vypadat celý váš den? Nastartujte kávovar a šup do koupelny. I když jste se sprchovala večer, dopřejte si klidně jen rychlou sprchu i po ránu. Dejte si záležet na výběru sprcháče. Ten, který vám voní před spaním, už nemusí fungovat ráno. Večer si vybírejte vůně uklidňující a jemné, ráno naopak doporučujeme vůně ovocné, exotické a svěží. Jen ty vás dokážou příjemně nakopnout a povzbudit. My jsme se zamilovali do sprchových gelů AUTHENTIC toya AROMA, které nabízejí širokou škálu autentických vůní od těch jemných až po povzbuzující. Na večer se hodí třeba čokoláda s pomerančem nebo káva s vanilkou, ráno je ideální červený meloun nebo ledová limetka s citrónem. Zkoušejte, experimentujte, protože vonět (si) je základ.

2. Chce to barvičku

Na oblečení i na tvář. Všimly jste si toho, že s příchodem podzimu a zimy se halíte do tmavých barev? Možná je to logické, žlutá a růžová opravdu patří spíše k létu. Ale i když jsou zemité a přírodní tóny v kurzu, neznamená to, že budete půl roku chodit jako šedá myška. Doplňte svůj černo-šedo-hnědý outfit barevným šperkem, páskem, nebo šátkem. Stejně tak myslete na svoji pleť. Že se moc nemalujete? No právě. Nedostatek sluníčka našim bledým tvářičkám vůbec nepomáhá. Musíme si tak pomoct samy. A zase – vyměňte hnědé odstíny za barevnější. Samozřejmě s citem a podle toho, co vám sluší, v čem se cítíte dobře.

3. Pijte

Prosím vás, na alkohol teď zapomeňte, ten si dáte až večer. Máme na mysli nějaký dobrý čaj. Těch povzbuzujících existuje celá řada. Skočte si před prací koupit nějaký nový kousek, ideálně zelený, černý, nebo matcha. Udělejte si ho v práci hned ze startu, klidně i půllitrový hrnek a popíjejte jej celé dopoledne. Kromě chuti vás jistě povzbudí i jeho vůně, kterou budete mít na stole stále pod nosem. Napadlo vás někdy, že větší množství pití v práci má hned několik výhod? Kromě toho, že tekutiny jsou důležité pro naše zdraví, je to super v tom, že budete chodit více na toaletu. Ano, čtete správně. Tak za prvé vám pracovní den rychleji uteče, za druhé tím vlastně posilujete spodní část těla. To je vychytávka, co?

4. Úsměv, prosím

Klišé, které ale funguje. To, že se máte každý den ráno usmát na sebe samotnou do zrcadla, nyní řešit nebudeme. My po vás totiž chceme, abyste si úsměv nasadily na celý den. Znáte to – když se na někoho zamračíte, on se bude mračit na vás. Ale když se budete usmívat… Hned ta atmosféra v práci bude jiná. Úsměvem totiž šíříte pozitivní energii, která je strašně důležitá. Zvlášť tam, kde trávíte cca půlku svého dne. Uvědomte si, co si myslíte o někom, kdo je neustále zakaboněný. A co si ostatní potom myslí o vás? Samozřejmě se v práci najde i někdo, kdo vaše úsměvy nechce opětovat. Tak ať

neopětuje, jeho problém. Určitě mu tím alespoň nasadíte brouka do hlavy – co s ní je, že je takhle spokojená? Co se jí podařilo, že se takhle usmívá? Úsměv je skvělý pomocník, ale i zbraň.

5. Více radostí

Cesta z práce vám dnes bude trvat o trošku déle. Jakto? Musíte si přece čas od času udělat radost. Pro každého to ale znamená něco jiného. Možná vás hned napadlo jít si koupit něco na sebe. Proč ne, myslete přitom na ty pozitivní barvičky, o kterých jsme už psaly. Jestli nechcete příliš utrácet, nebo jestli máte už nyní bohatý šatník, co kdybyste si zašly na kávičku do té nové kavárny, kolem které mlsně chodíte už pár měsíců? Ano, klidně sama. Dejte si kávičku, koukejte kolem sebe, usmívejte se. Víc ke štěstí nepotřebujete. Jestli na kávu skutečně nemáte čas, skočte si třeba rychle do knihkupectví pro nějakou romantickou, nebo motivační knížku. Večer k vínu se bude jistě hodit.

6. Rozmazlujte se

Možná také klišé, ale kdy naposledy jste to udělaly? Před spaním si dopřejte koupel, pleťovou masku a zábal na vlasy. Do vany si vezměte knížku, skleničku vína a odpočívejte. Pořád vám v hlavě šrotují nějaké negativní myšlenky? Oprýskané nehty, šedivé odrosty, únava? Se vším se dá něco dělat. Odlakování a nalakování vám zabere 10 minut. Na odrosty můžeme doporučit přírodní tonikum GR-7 Professional, jeho aplikace vám na rozdíl od návštěvy kadeřníka potrvá asi 15 sekund. Nezabere sice hned, ale po pár týdnech vaše vlasy omládnou. No a únavu vyřeší včasný spánek. Je vám trapné jít spát před desátou? A proč jako?

7. Vydržte 21 dní

Slyšeli jste už o pravidlu 21 dní? Za tento čas si dokážete vytvořit nový návyk. Zkuste tak s pozitivním přístupem a láskou sama k sobě vydržet 21 dní. Uvidíte, že po této době si už ani nevzpomenete na tu negativní paní, která se na vás každé ráno mračila do zrcadla. Pokud se rozhodnete vyzkoušet 21denní „pozitivní kúru“, zapojte do ní například i lehčí jídelníček, který vám také pomůže cítit se zase skvěle.

Člověk nemůže být vždy báječně naladěný, to je jasné. Ale nesmí to nechat zajít moc daleko, špatné dny přece nemůžou převládat nad těmi příjemnými. Začněte hned a u sebe. Věříme totiž, že pozitivní člověk k sobě přitahuje další pozitivní lidi a události. Držíme pěsti, věříme vám.

Reklama
sledujte nás na instagramu
Přihlásit se k odběru newsletteru
* povinná pole
Reklama