Reklama

Be fit: 4 rady, které vám pomůžou při hubnutí

Cesta k postavě snů je běh na dlouhou trať...
12043

Nejspíš už jste slyšeli miliony "zaručených" rad, jak se k ní snadno a rychle dopracovat. Od nejrůznějších tabletek až po extrémní diety, které jsou dlouhodobě naprosto neudržitelné a ze zdravotního hlediska nesmyslné.

Pokud hubnete, vždycky fungují jediné dvě proměnné - kalorický deficit a pohyb. Bez tohoto komba nezmůžete nic.

Co si představit pod pojmem kalorický deficit?

Zjednodušeně řečeno se jedná o příjem jídla, který je menší než je váš výdej během celého dne. Pokud si tuhle rovnici budete hlídat a přidáte pohyb, výhra v podobě vaší vysněné postavy bude vaše.

Pokud vašemu hubnutí chcete jít ještě více naproti, držte se následujících rad.

1. Více pohybu během dne. Zařaďte více pohybu během vašeho běžného dne. Zapomeňte na výtah a choďte po schodech, vystupte o pár zastávek dříve a dojděte do práce pěšky, nabídněte se kolegyni, že ji skočíte pro oběd, protáhněte procházku se psem, jděte se před spaním projít na čerstvý vzduch. Zkrátka snažte se za den ujít co nejvíce "po svých".

2. Pozor na mléčné výrobky. Nejen, že zahleňují organismus ale navíc po nich můžete být nafouklí a váš metabolismus nebude fungovat tak, jak má. Pokud se bez mléka neobejdete, nahraďte klasické mléko například mlékem mandlovým nebo kokosovým.

3. Kofein. Ideální nakopávač. Káva ( samozřejmě bez mléka ) nebo zelený čaj jsou perfektními dobíječi před tréninkem. Vyzkoušejte.

4. Kvalitní bílkoviny a tuny zeleniny. V tomhle směru na sobě opravdu nešetřete a dopřejte si co možná nejkvalitnější přísun bílkovin a zeleniny, která vám dodá nejen energii ale také vitaminy a vlákninu.

 

 

Reklama
Reklama
sledujte nás na instagramu
Přihlásit se k odběru newsletteru
* povinná pole
Reklama