Reklama

Fit a v pohodě i po tréninku! Víme, jak na to

Známe to všichni...
Reklama
11280

Počáteční nadšení ve fitku druhý den vystřídá bolavé peklo. Svaly hoří, pálí a vy neodkážete udržet ani hrnek s kávou. Jak tomuhle všemu nejlépe předejít?

1. Sauna. Zajděte si po tréninku do sauny a prohřejte si namožené svaly. Druhý den tuhle regeneraci oceníte.

2. Masáž. Pokud nemáte čas nebo finance na masáž od profesionálů, kupte si v lékárně hřejivý gel a poproste večer partnera aby se role maséra zhostil on. Spojíte tak příjemné s užitečným.

3. Doplňte živiny. Největší chyba, kterou můžete po tréninku udělat je, nejíst. Po každém výkonu tělo potřebuje dodat vitaminy a minerály. Ideálně si tedy po cvičení dopřejte kvalitní bílkoviny, zeleninu a nebojte se přidat ani ovoce. Vaše tělo je skvěle nastartované, takže bude spalovat jedna radost!

Reklama
Reklama
sledujte nás na instagramu
Přihlásit se k odběru newsletteru
* povinná pole
Reklama
Reklama