Reklama

Pusťte se do diety ještě před Vánocemi: Teď je ten správný čas

Vánoce jsou za chvilku a vy si říkáte, že už žádná dieta nebo další pokus o zdravý životní styl nemá cenu...
11919

To je ale omyl!

Naopak, teď je skvělá doba začít. Do Vánoc zbývají dva týdny a to je akorát čas na to, zažít si nové stravovací návyky a přes svátky v nich pokračovat.

Neházejte flintu do žita a netvrďte, že teď už stejně nic nezachráníte. Stačí chtít a nastavit si hlavu na režim "dokážu to". Pokud totiž teď s dietou začnete (a vydržíte s ní), o Vánocích vám bude líto hodit celé dva týdny za hlavu. Věřte nám!

A proč je tedy skvělé začít s novým jídelníčkem právě nyní?

1. Nastartujete si metabolizmus. A to se hodí vždy - obzvlášť před Vánocemi.

2. Odvodníte se. Podpořte váše nové stravování i čisticími čaji a zbavíte se tak veškeré přebytečné vody v těle.

3. Návyky. Zažijete si návyky v kterých budete chtít pokračovat. Proč? Protože se jednoduše cítíte skvěle a je vám fajn.

4. Hřešení dovoleno. Samozřejmě nemůžete sníst krabici vanilkových rohlíčků a zapít je litrem domácího vaječného koňaku. Můžete si ale s klidem dovolit zamlsat (s mírou) a následně se vrátit ke svému režimu.

5. Přidejte pohyb. Pokud přidáte i pohyb v jakékoliv podobě, můžete si dopřát jeden rohlíček a linecké navíc. 

6. Budete se cítit skvěle. Ne nadarmo se říká, že se člověk cítí podle toho, co do sebe dává. Pokud se tedy stravujete převážně ve fast foodech nebo na jídlo nemáte celý den čas a večer útočíte na ledničku, vaše zažívání ani vy se nemůžete cítit nijak fajn.

Naopak, pokud tělu dopřejete spoustu opravdového jídla, zeleniny a dostatek ovoce, odmění se vám. Ploché břicho, krásná pleť, žádné kruhy pod očima, fungující zažívání... A to je jen malý výčet toho, na co se můžete při takovém stravování těšit.

7. Chápeme, že si během svátků chcete užít vaše oblíbené jídlo a taky to udělejte. Přemýšlejte ale co - a kolik - si toho dáte na talíř a hlavně se zkuste zamyslet nad tím, jak se po jídle budete cítit. K uspokojení vašich chutí stačí opravdu málo. Je to jen o pevné vůli a touze cítit se skvěle.

A pokud to přeci jen přeženete, nesvalujte se ihned po jídle na gauč k televizi a míse cukroví na stole. Jděte se projít, běžte si zacvičit nebo třeba zavolejte kamarádům a vytáhněte je na svařák. Zkrátka držte se pravidla, že když to přeženete, budete se snažit to ihned odčinit a další den se vrátíte ke svému odlehčenému jídelníčku. Uvidíte, že pokud si tyhle návyky osvojíte, nebude pro vás leden ve znamení tvrdé dřiny a odříkání. 

Reklama
Reklama
Reklama
sledujte nás na instagramu
Přihlásit se k odběru newsletteru
* povinná pole
Reklama
Reklama