Reklama

Tipy, jak se donutit ke každodennímu krátkému workoutu

Každý den alespoň trochu pohybu?
Reklama
12380

Že se vám to zdá nemožné? Ale není!

Stačí si nastavit priority a myslet na následující pravidla, díky kterým se denně alespoň malinko pohnete. A jak jistě víte, odměnou vám bude kromě krásného těla i denní dávka endorfinů - a to je zkrátka k nezaplacení.

Jak tedy na to?

1. Stop výmluvám!

To, že na alespoň krátké protažení nemáte čas, je výmluva. Pokud přes den, ani večer nestíháte, nastavte si budík jednoduše o půl hodiny dřív a tento čas věnujte pohybu, který vám vyhovuje. Nejen, že skvěle začnete váš den ale po čase si na tomhle ranním tréninku vypěstujete závislost. Slibujeme!

2. Zabalte si věci na cvičení s sebou do práce.

Pak budete mít opět o jednu výmluvu méně, proč "nemůžete" jít cvičit. Po práci už stačí jediné - zamířit rovnou do fitka a dát si pořádně do těla. 

3. Nemějte na sebe přehnané nároky.

Samozřejmě, není účel každý den cvičit minimálně hodinu a to ještě ten nejvíc silový trénink nebo kardio u kterého vypustíte duši. Stačí opravdu třicet minut denně a výsledky se dostaví. Aby vás cvičení bavilo a nebyla to nuda, udělejte si cvičební plán pestrý. Jeden den si jděte zaplavat, další zaběhat, pak vsaďte na pilates...

Možností je nespočet, tak jich využijte co nejvíce! Uvidíte, že vás tenhle životní styl začne brzy bavit - jdete do toho s námi?

Extra Joy tip: Začněte cvičit s kamarádkou! Je to skvělý způsob, jak se donutit a vzájemně se "hecovat". Aplikace, kterou spolu budete sdílet a sledovat navzájem své výkony vás makat prostě donutí! 

 

Reklama
Reklama
sledujte nás na instagramu
Přihlásit se k odběru newsletteru
* povinná pole
Reklama
Reklama