Reklama

Topmodelka Gigi Hadid prozradila své tipy pro vypracované břišní svaly

Rady přímo od andílka Victoria's Secret!
12285

Sympatická kráska, fashion ikona a andílek Victoria's Secret - to vše i mnohem více je Gigi Hadid, žena která inspiruje snad celý svět, tedy i nás. A to minimálně v oblasti cvičení, protože její tělo je prostě a jednoduše boží!

Proto jsme se snažily zjistit, jak o sebe pečuje a jakému se věnuje sportu. A povedlo se nám vypátrat, jak Gigi posiluje střed těla, ze kterého vychází její držení těla i ploché bříško.

 

Trénink podle Gigi

1. Desetiminutové zahřátí pomocí boxu nebo skákání přes švihadlo

2. 3 x 40 sedů lehů

3. 10 minut boxování

4. 3 x 40 libovolných cviků na šikmé břišní svaly

5. Dalších 10 minut boxu

6. Na závěr plank s výdrží minimálně 60 sekund

 

Pokud tohle dáte 6x týdně, tak budete mít super břicho a klidně si můžete dopřát obrovský dost stejně jako Gigi!

Reklama
sledujte nás na instagramu
Přihlásit se k odběru newsletteru
* povinná pole
Reklama
Reklama
Reklama