Reklama

#befit: Venkovní trénink s Jakubem Bínou alias Mc Jacobem

Do formy? Ano, ano, ano!
Reklama
9234

V minulých dvou článkách jsem vám radil, jak běhat, jak cvičit doma s vlastní vahou, a protože je člověk tvor velice učenlivý, tak je čas vyrazit ven a zkombinovat nabrané zkušenosti.

Trénink by vás měl hlavně bavit a proto vyrazte na nějaké pěkné sto do přírody, kam chodíte běhat nebo na procházky. Tímto způsobem spálíte neuvěřitelné množství kaloríií a hlavně zvednete vaši kondici, jako při žádném jiném tréninku.

Tyto tréninky se dají také zařadit jako tréninky na různé překážkové závody, které jsou poslední dobou dost populární.

1. Běh

Doběhněte v klidu na nějaké pěkné místo a tam se uvelebte, protože tady to vše začne.

Rozběhání vám bude také sloužit, jako super rozehřátí a pokud jste běželi třeba 20 minut, tak je vaše tělo připraveno na pálení přebytečného tuku, protože právě po 20 minutách vaše tělo sahá do tukových zásob.

2. Sprint

Vykrokujte si úsek na 50 metrů, který bude rovný, ať nezakopnete a neválíte se tam jako na fotbale.

ipravit! Pozor! Start! Vystartujte tak rychle, jak jen to jde a leťte jako vítr. Zpět buď jděte a nebo pomalu klusejte. Opakujte 5x.

3. Výpady

ch 50 metrů nám ješte chvilku poslouží, a tak si dejte výpady tam a zpět a to celé 3x.

Výpady se zde snažte dělat delší a když se budete blížit k zemi jděte opravdu pomalu, ale nahoru s výdechem vždy dynamicky.

4. Spidermani

Zde si 50 metrů opět necháme, ale nebojte půjdeme jen tam. Spiderman je cvik na celé tělo a je to opravdu náročný cvik, kdy zabíraj ínohy, břicho, paže, no vlastně vše. Dávejte jen pozor, kam dáváte ruce, přeci jen jsme v přírodě.

5. Plank neboli prkno

Poslední cvik je plank a je to hlavně cvik na břicho, ale po spidermanech asi ucítíte i ruce.

Zde si dávejte pozor, aby jste to netahali zády a opravdu pracovalo jen břicho a pokud ucítíte, že to začínajií přetahovat záda, tak zrátka přestaňte.

Plank jeďte 1x do vyčerpání.

6. Běh domů

Nějak se tam asi dostat musíte a chůze? To je snad trapné, ne?

JAKUB BÍNA (32)

Frontman kapely Skyline se vedle své hudební kariéry už pár let věnuje i sportu. Zvládne vám sestavit výživový plán, poradí s technikou cvičení, stane se vaším osobním trenérem naživo nebo klidně on-line nebo klidně on-line ve své skupině Transformers42.

Ve spolupráci s joyonline.cz vznikla proto mini série 3 článků, ve kterých se Kuba podělí o základní tipy a triky, jak zůstat ve formě a přitom neutratit za permanentku do fitka ani korunu. 

 

Reklama
Reklama
sledujte nás na instagramu
Přihlásit se k odběru newsletteru
* povinná pole
Reklama
Reklama