Reklama

Super tělo v super čas: Kdy je nejlepší timing na workout?

Tak tohle by nás ani nenapadlo!
Reklama
9511

Podle vědeckých průzkumů je úplně nejlepším časem na trénink podvečer. A to hned z několika důvodů.

Trénink v odpoledních hodinách má podle studií plus v tom, že odolnost, síla a výkon se v pozdějších denních hodinách zvyšují, díky čemuž bude naše snaha o něco efektivnější. Jsme také po celém dni rozcvičené, takže si nic nenatáhneme tak snadno jako po ránu, kdy jsme ztuhlé po spánku.

Tělo je také při ranním cvičení mnohem náchylnější k infekcím, což zvlášť teď na podzim může být problém.

A to nejlepší - při tréninku v podvečer je také větší pravděpodobnost, že zhubneme. (Tak my už máme jasno, kdy cvičit.) Hormonům, které pohánějí náš metabolismus trvá ráno déle, aby se nastartovaly. Večer jim to za to už jde skoro samo.

A nakonec? Vědci zjistili, že funkce plic je ve večerních hodinách o 6 % lepší, než ráno, takže se nám bude sportovat snadněji. 

STOP FUNĚNÍ, START HUBNUTÍ!

 

Reklama
Reklama
sledujte nás na instagramu
Přihlásit se k odběru newsletteru
* povinná pole
Reklama
Reklama