
Počítače, propojení, instalace…
Začněte od té nejdůležitější elektroniky. Přizvěte IT technika a společně s ním zkontrolujte zásuvky a routery na Wi-Fi. Přesvědčte se také, že máte připravené přepěťové ochrany. Řešit reklamaci notebooků v důsledku nesprávného připojení, a to ještě za plného provozu? To nechcete. Po této kontrole pak teprve nakupujte kancelářské počítače nebo notebooky.
Tip: pokud plánujete v nových prostorách pořádat i workshopy či prezentace, určitě se vyplatí investovat do interaktivní tabule a do projektoru.
false
Od kopírky k barevným štítkům
Druhou nejdůležitější součástí je kopírka. Do kanceláře je ideální multifunkční stroj, který dokáže kopírovat, tisknout i skenovat. Soupis „většího“ vybavení je tedy na světě a nyní můžete přejít k drobnějším, ale neméně důležitým věcem, kterými jsou kancelářské potřeby. Mrkněte na náš seznam a ujistěte se, že vše v kanceláři opravdu máte.
Kancelářský papír: smlouvy, propagační materiály, prezentace... elektronická podoba těchto dokumentů sice existuje, ale rozhodně budete potřebovat tyto materiály také vytisknout.
Psací potřeby – propisky, pera, zvýrazňovače, fixy
Bloky, barevné štítky, zápisníky, diáře: dnešní době sice vládnou počítače, ale jste si skutečně jisti, že si skutečně nebudete potřebovat udělat poznámku ručně na papír?
Tip: do nové kanceláře se vám také budou hodit v menším či větším množství laminovací fólie či nějaká ta bublinková obálka.
Kafíčko pro klienty…
Svému klientovi budete předávat nejen důležité informace a nabízet své služby, ale také je důležité se profesionálně uvést. Mějte tedy v kanceláři připraven kávovar, čaje a nějakou sladkost či ovoce. Věřte, že tyto drobnosti dokážou téměř zázraky. Mnohem lepší je přece dopřát si s klientem příjemné posezení, než sedět ve vydýchané místnosti bez kapky vody či kávy.
false