Reklama

Daří se vám plnit letošní novoroční předsevzetí? Podpořte své zdraví omega-3 mastnými kyselinami

Daří se vám plnit letošní novoroční předsevzetí? Podpořte své zdraví omega-3 mastnými kyselinami Daří se vám plnit letošní novoroční předsevzetí? Podpořte své zdraví omega-3 mastnými kyselinami Zhubnout, přestat kouřit nebo trávit více času s rodinou – tato novoroční předsevzetí patří k nejčastějším, ale jen málokomu se podaří jim dostát. Pokud je kompletní změna životního stylu pro vás obtížná, začněte drobnými krůčky. K tomu, abyste se cítili lépe, pomůže například rybí olej. Blahodárné účinky omega-3 mastných kyselin, které obsahuje, jsou známé už po generace.
Daří se vám plnit letošní novoroční předsevzetí? Podpořte své zdraví omega-3 mastnými kyselinami
{loadposition breadcrumb}

Daří se vám plnit letošní novoroční předsevzetí? Podpořte své zdraví omega-3 mastnými kyselinami

Zhubnout, přestat kouřit nebo trávit více času s rodinou – tato novoroční předsevzetí patří k nejčastějším, ale jen málokomu se podaří jim dostát. Pokud je kompletní změna životního stylu pro vás obtížná, začněte drobnými krůčky. K tomu, abyste se cítili lépe, pomůže například rybí olej. Blahodárné účinky omega-3 mastných kyselin, které obsahuje, jsou známé už po generace.

Ačkoli existuje mnoho návodů, jak se správně stravovat, často se nám nedaří zařadit do každodenního jídelníčku dostatek potravin, které neškodí a jsou bohaté na potřebné živiny. Dokazují to i aktuální průzkumy – podle nich není se svým jídelníčkem spokojena více než polovina Čechů. Jedním z nedostatků ve výživě Čechů je nedostatečný příjem potravin obsahujících tzv. zdravé tuky. Ty na rozdíl od tuků škodlivých (většinou živočišného původu), které zvyšují hladinu cholesterolu, významně podporují tělesné zdraví a imunitu. Mezi zdravé tuky patří především oleje z mořských ryb, ořechů a semínek. Obsahují totiž omega-3 mastné kyseliny, které významně podporují správnou funkci mozku, kloubů nebo očí, mají vliv na zlepšení imunity či na snížení rizika vzniku kardiovaskulárních onemocnění. Pokud si pak navíc někdo spojuje snahu o zdravé stravování s touhou starat se o svou krásu a štíhlou linii, jistě ocení, že potřebný přísun těchto mastných kyselin může pozitivně ovlivňovat například vzhled pokožky nebo snížení nadváhy,“ vysvětluje nutriční terapeutka Margareta Iliopulosová.

Snimek_obrazovky_2015-01-20_v_13.08.28

Vzhledem k tomu, že omega-3 mastné kyseliny si lidské tělo neumí samo vytvořit, hraje jejich pravidelný přísun velkou roli. Rada, podle níž bychom měli pro dostatečný přísun omega-3 kyselin jíst alespoň třikrát týdně mořské ryby, například čerstvého lososa, se nemusí každému zdát reálná. Abychom snadno dostáli svým předsevzetím, můžeme sáhnout po kvalitních potravinových doplňcích, které omega-3 mastné kyseliny obsahují. K těm nejlepším patří kapsle OmegaMarine Forte+. Jsou vyrobeny z kvalitního oleje čerstvého norského lososa a ve dvou kapslích vám poskytnou potřebnou denní dávku omega-3 mastných kyselin.

O příznivých účincích omega-3 mastných kyselin a jejich pravidelném příjmu se můžete dozvědět více na www.naturamed.cz.

Reklama
Reklama
sledujte nás na instagramu
Přihlásit se k odběru newsletteru
* povinná pole
Reklama
Reklama