

Calzedonia: Nová kolekce nejen na mole, ale i na Twitteru
Právě dnes značka Calzedonia předvede svoji letní kolekci 2015 na 2 módních přehlídkách (dvakrát denně, ve 12:00 a 19:30). Součástí přehlídky bude i předvedení #CLZ, ucelené nové kolekce bikin, která je určena pro mladé publikum ‚digitálních domorodců‘.
Pro tuto příležitost si značka vybrala sociální síť Twitter, prostřednictvím níž osloví své zákazníky a nabídne jim originální zážitek. Calzedonia se tímto stane historicky první značkou v Itálii – a jednou z prvních v Evropě, která využije funkci #TweetCam. TweetCam, díky několika kamerám umístěným v prostorách, kde se přehlídka koná, zprostředkuje veřejnosti módní přehlídku v reálním čase a uživatelé služby mohou interaktivně komunikovat s tím, co se děje na přehlídkovém mole, sdílet a re-tweetovat vše, co je zaujme.
#TweetCam využívá systém několika kamer umístěných v prostorách přehlídky; kamery jsou integrované do reaktivní technologie (kterou vyvinul Twitter) a nabízí divákům exkluzivní a naprosto unikátní úhel pohledu. Diváci mohou tweetovat a zmiňovat Twitter handle @TweetCalzedonia s hashtagem #TweetCam, užívat si exkluzivního výhledu na dění na přehlídkovém mole a sdílet momentky přes svůj účet na Twitteru, které jsou personalizované jejich vlastní Twitter handle a ukazují také přesný čas fotografie.
Příznivci značky Calzedonie se mohou při slavnostním předvedení kolekce #CLZ těšit na pohled ze tří kamer #TweetCams: jedna bude zabírat přímo přehlídkové molo, druhá první řadu se všemi celebritami a třetí zákulisí módní přehlídky – přesně to místo, kde modelky čekají, až budou moci vykročit na přehlídkové molo. Diváci tedy budou mít možnost zažít celou módní přehlídku jako celek a vidět ta nejzajímavější místa.
Ale ani to není všechno! Digitální přehlídka, která představí kolekci #CLZ, bude úplně transparentní a vy se tak můžete podívat i do backstage. Dění v zákulisí módní přehlídky bude streamováno přes službu Periscope z účtu @calzedonia.
Tak co, budete online?