Reklama

Inspirace: Večerní To-do list pro snazší rána

Inspirace: Večerní To-do list pro snazší rána Inspirace: Večerní To-do list pro snazší rána Zaspat je prostě hřích!
Inspirace: Večerní To-do list pro snazší rána
{loadposition breadcrumb}

Inspirace: Večerní To-do list pro snazší rána

Zaspat je prostě hřích!

Budík máte na 7.30 i přesto ale opravdu otevřete oči až kolem desáté. Nám se to stává pravidelně a i když to ve výsledku není živelná pohroma, celý den je pak tak nějak divně neorganizovaný a zběsilý. Když se ale opravdu v 7.30 dostaneme na startovní čáru nového dne, je nám lépe, stihneme snídani, včasný příchod do práce, záplavu mailů i pár schůzek. Den má řád a my máme radost. Ráno prostě dělá den, ale jak zvládnout ráno? Kvůli super ránu je dobré zahájit přípravu už večer. Bez legrace! Večerní průprava, která vás dostane do správného rytmu je tady. Třeba vás inspiruje (a nás taky) a zítřek začne trošku jinak, než stresem jestli si radši umyjeme vlasy, nebo se nasnídáme...

1. Připravte si snídani

Ráno, které začíná zběsilým pátráním v lednici i všech skříňkách, jestli tam je ještě něco k snědku, rozhodně není dobré a snídat po cestě za povinnostmi v autobuse taky ne. Zkontrolujte stav večer a vymyslete jednoduchou kombinaci, kterou ráno snadno aplikujete v praxi.

2. Nezapomeňte na oběd

Vaření ráno prostě nefunguje a tak si večer kromě snídaně rovnou připravte i jídlo k obědu.

3. Cvičte

Najděte si v okolí domu nejbližší bazén, lekce jógy nebo posilovnu. Dojíždění do daleka vás akorát otráví, ale zaplacená permanentka vás rozhodně bude motivovat k tomu zvednout tělo z postele a přesunout se o blok dál rozproudit krev.

4. Každý den nový song

Ano, nahrajte si do telefonu každý den nějakou fresh novinku, která vás bude bavit a nebude vás otravovat tak jako songy, které už tam máte léta.

5. Seznam úspěchů

Posaďte se před spaním na chvilku s papírem a tužkou a najděte 3 věci, které se vám za den povedly. Kromě dobrého pocitu z každého dne budete mít i energii postavit se výzvám i v dalším dnu čelem.

6. Plán

Nemusíte mít program dalšího dne rozepsaný po minutách, ale základní linku toho, co zvládnete si určitě sepište. Nebudete potom v průběhu dne zmatkovat a večer se zase budete moci pochválit.  

Související články:

Kabelku na rameni, nebo v ruce? Co to o vás vypovídá?
18 věcí, které by dospělé ženy měly zvládat
Staňte se ranním fitness nadšencem: Stačí vydržet 24 dní
Reklama
Reklama
sledujte nás na instagramu
Přihlásit se k odběru newsletteru
* povinná pole
Reklama
Reklama