Reklama

Jak se Jeffree Starr dopracoval od kradení stínů své mámě k vlastní značce, jejíž novinky se vyprodávají do 5 minut?

Jeho tip na výběr správného odstínu rtěnky vás dostane!
12563

Nedávno jsem pro vás psala článek o tom, kolik dostávají nejlépe placení influenceři světa za jeden post. Při rešerši jsem zabrouzdala také do žebříčku nejlépe placených beauty influencerů a málem jsem nevěřila vlastním očím: Mezi prvními třemi nejvýdělečnějšími BEAUTY influencery jsou 2 muži! Na prvním místě je blogerka Huda Kattan, na druhém James Charles a na třetím místě Jeffree Starr. V dnešní době je prostě možné vše a přesně tomu já fandím!

 

Produkty Jeffreeho jsou jednoduše skvělé, a tak se jeho úspěchu vůbec nedivím. Mimochodem tento víkend si je můžete koupit dnům Marianne slevou 25% v parfumériích Marionnaud. A právě protože se dekorativní kosmetika téhle hvězdy dostala i k nám, tak jsem se zaměřila na jeho příběh. A vážně stojí za to!

 

Experimentovat s kosmetikou začal už ve třinácti letech, tedy v roce 1998. Svou kariéru ale začal jako zpěvák. V roce 2006 byl dokonce nejsledovanější osobností na MySpace a často ho přirovnávali k Lady Gaga. Vydal studiové album Beauty Killer a plánoval další, jeho vášeň pro kosmetiku však byla větší než náklonnost k hudbě. Nebylo mu ani třináct, když své matce ukradl oční stíny a snažil se napodobovat různé styly líčení, které viděl na modelkách v časopisech. Začal být kosmetikou tak posedlý, že nutně muselo dojít k tomu, k čemu došlo: k výrobě kosmetiky vlastní. 

 Značka Jeffree Star Cosmetics se zrodila v roce 2014. Jeffree ji začal propagovat na svém YouTube kanálu tak usilovně a tak zábavně, že do konce roku 2018 vydělal (podle časopisu Forbes) osmnáct milionů dolarů. To stačilo k tomu, aby se v prosinci 2018 stal pátou nejlépe placenou hvězdou na YouTube. V roce 2019 Jeffree oznámil, že nová kolekce s názvem Jawbreaker byla téměř vyprodána pět minut od spuštění on-line prodeje, a poukázal na to, že fanoušky k jeho kosmetice táhne skoro až sběratelská vášeň. Je totiž vážně originální. A jaký je jeho trik pro rozpoznání toho právého odstínu nude rtěnky pro vás? Najděte ten nejvíce podobný barvě vaší prsní bradavky! Nevím tedy, jak přesně tohle v obchodě provést, nicméně tip je to zajímavý.

 Českou tváří kosmetiky Jeffree Star je rapperka Sharlota: „Mě tyhle divnotypy přitahují. On ale není ledajaký výrobce kosmetiky! Nejen že miluju jeho výrazné barevné pigmenty, imponuje mi také, že kosmetika Jeffree Star není testovaná na zvířatech (je tzv. cruelty-free), vyrábí se v Kalifornii, tudíž je kontrolovaný celý její výrobní proces, a také je veganská a neobsahuje parabeny ani lepek,“ dodává Sharlota. Pokud si chcete skvěle pigmentované paletky vyzkoušet na vlastní kůži a potkat raperku Sharlotu, která je tváři kosmetiky, stavte se v parfumeriích Marionnaud - 26. 9. v Brně (Vaňkovka) či 27. 9. v Praze (Palladium).

 

Reklama
sledujte nás na instagramu
Přihlásit se k odběru newsletteru
* povinná pole
Reklama
Reklama