Reklama

Jak se nezbláznit ze slev podle redaktorky Mariye

Několik tipů, které mi pomáhají zachovat chladnou hlavu.
12436

Kdo by je nemiloval? Pravidelně se k nám vracejí, totálně nás poblázní a někdy i úplně zatemní mysl. SLEVY - období, na které čeká každý fashionista. Kromě skvělých příležitostí a nabídek s nimi ale přichází i spousta úskalí. 

Já osobně k shopaholikům nepatřím a jindy během roku se dokážu docela dobře ovládat a vyhnout se emotivnímu nakupování. Hrozně nerada totiž vidím ubývat peníze na účtě, taky se aspoň trochu snažím myslet na udržitelnost, no a v neposlední řadě doma nemáme zas tolik úložných prostor, aby se tam vešlo vše, co bych si přála. 

Ani já se ale někdy nedokážu udržet před velkými červenými nápisy na výlohách a “extrémním” snížením cen. Člověk ani neví jak a najednou stojí před obchodem, ruce plné tašek a prázdná peněženka v kapse. Určitě to znáte!

Abych se těmto stavům vyvarovala, už několik let se řídím několika tipy. Nejsou úplně zábavné, ale fungují.

1. Nezakazujte si nákupy. Jestli si budete říkat, že do obchodů nesmíte ani vkročit, věřte, dříve nebo později se utrhnete z řetězu. Následky pak budou hrozné. Naopak, určete si den, který budete celý den věnovat shoppingu. Ke konci budete přesycená, oblečení nebudete chtít dlouho vidět a hlavně nebudete mít pocit, že jste o něco přišla.

2. Na nákupy vyrážejte pouze a jen se seznamem. Sepište si, co vám v šatníku chybí, po čem jste se už dlouho chtěla ohlédnout a třeba trendy, které jste si chtěla vyzkoušet. Seznam nezajistí na 100%, že si nekoupíte nic mimo něj, ale bude vás alespoň trochu držet nohami na zemi. Určitě by těch věci, co potřebujete mělo být víc, než těch, co vám skočily do ruky, když jste procházela uličkou.

3. Pravidlo tří! To je moje mantra. Každý kousek, který si chcete koupit, by se měl kombinovat minimálně se třemi kousky z vašeho stávajícího šatníku. Rychle si v hlavě projeďte looky, které s ním sestavíte a máte vyhráno. 

Jak to máte se slevami vy? Nakupujete bezhlavě nebo vám toto šílenství nic neříká?

 

Reklama
sledujte nás na instagramu
Přihlásit se k odběru newsletteru
* povinná pole
Reklama
Reklama