Reklama

Lednové objevy produkční Petry: Část druhá

O co tady vlastně jde...
12730

Protože se díky své práci dostanu ke spoustě věcem dříve, než jsou v obchodech, mám možnost si je otestovat a vyzkoušet, ráda vám doporučím ty ( za mě ) NEJ. 

V první části mých lednových objevů jsem vám doporučovala šperky, teď bych se ráda zaměřila na trochu voňavější záležitosti. Tak jdeme na to!

Pokud ještě neznáte značku diptyque, je rozhodně na čase to změnit! Značka diptyque vznikla před téměř 60ti lety v Paříži, a když něco vznikne v Paříži, je to většinou sázkou na jistotu! Svými novinkami nyní diptyque vzdává Paříži hold.

Jako inspiraci zvolila Paříž předválečného období, kdy architektuře a umění vládla ornamentální secese a Francois Coty vytvořil první chypre parfém – základ toho, co je dodnes považováno za epitom pařížské elegance.

Eau Capitale Eau de Parfum 

Eau Capitale je první chypre parfém od značky diptyque – tajemná abstraktní vůně ztělesňující auru elegance, jež z města světel vyzařuje. Eau Capitale vychází z klasické stavby chypre vůně, kterou parfumér Olivier Pescheux odlehčil a prozářil světlem 21. století. Vůni otvírá svěžest bergamotu, jehož jiskřivé šťavnaté nóty zvýrazněné růžovým pepřem zjemňují smyslnost celku. Květinovému srdci kraluje damašská růže a ylang ylang z Komorských ostrovů. Špetka skořice oznamuje příchod dřevitého základu, kde indonéské pačuli doplňují moderní ingredience – akigalawood s pepřovým nádechem, georgywood připomínající suchý vetiver a ambrofix, který osciluje mezi vůní pižma, suchého tabáku a šedé ambry.

Paris en Fleur vonná svíčka

Chypre růže v podobě vonné svíčky, která vznikla jako pocta Paříži a pařížské eleganci. Paris en Fleur evokuje jaro ve městě světel a růže z květinového trhu v parku Bagatelle, které dodnes milenci nosí svým láskám. Spojením svěžesti růžových okvětních lístků a zemitosti pačuli vznikla okouzlující vůně, jež vyjadřuje radost ze života v Paříži.

Další moji milovanou značkou je značka Maison Francis Kurkdjian, která představuje novou květinově ovocnou vůni inspirovanou ikonickým parfémem À la Rose.

l´eau À la Rose Eau de Toilette 

Tato svěží květinově ovocná vůně je inspirovaná ikonickým parfémem À la Rose, který Francis Kurkdjian představil v roce 2014. Nová vzdušná verze l´eau À la Rose evokuje jemnost růžových okvětních lístků nasbíraných za soumraku a stejně jako originál obsahuje 400 rozkvetlých májových a damašských růží, jejichž smyslně ženskou vůni nově umocňuje zelený akord pivoňky v srdci a šťavnatá nóta liči v úvodu.

Ať už vsadíte na kteroukoliv z těchto tří novinek, můžu vám zaručit, že budete nadšeni! Tyhle dvě značky jsou zkrátka víc než vůně. Tyhle značky pro mě osobně znamenají styl, vkus, nadčasovost a být sexy a cool tím nej způsobem! 

 

Reklama
tampax
Reklama
sledujte nás na instagramu
Přihlásit se k odběru newsletteru
* povinná pole
Reklama