Reklama

Šéfredaktorka Klára představuje říjnovou JOY!

Jak vznikají trendy?
Reklama
13240

Milé čtenářky,

vítám vás u říjnového čísla, které je tradičně věnované novým trendům. Letos je ale všechno jinak. Nechodíme na prezentace nových kolekcí návrhářů, nejedeme čerpat inspiraci na fashion weeky. Většina podobných akcí je totiž zrušena. Přesto ale nějaké trendy světu vládnou. Kde se berou? Kdo řekne, že zrovna tento rok nebudete v rybářském kloboučku za exota, ale za módní ikonu?

Pavlína Louženská, která patří mezi nejznámější osobnosti českého marketingu a která pro vás do aktuální JOY připravila s Theou Kučerovou skvělý článek, v rozhovoru pro Newton college uvádí, že nejjednodušší predikcí toho, co se bude nosit, je odečtení 20 let od aktuálního data. Právě proto se nedávno vrátily ledvinky a rybářské kloboučky z 90s. Co bude IN, je už určeno několik let zpátky. Tyto trendy se ale zároveň prolínají s tím, co právě hýbe společností. A to je aktuálně rozhodně udržitelnost. Spousta značek mění svoji filozofii. Odivi chce v budoucnu fungovat na principu předobjednání, díky kterému se vyrobí jen to, co si zákazníci opravdu koupí. Nic navíc! Pietro Filipi úplně končí se slevami. Chce, aby zákazníci kupovali méně kusů oblečení a zvážili, zda daný kousek opravdu potřebují. I my jsme proto do naší říjnové fashion story, kde najdete deset trendů pro novou sezonu, zapojili pár dražších kousků od designérů, které byly vyrobeny za férových podmínek a které vám opravdu vydrží. Tak se na ně pojďte podívat, říjnová JOY je stále v prodeji!

 

Reklama
Reklama
sledujte nás na instagramu
Přihlásit se k odběru newsletteru
* povinná pole
Reklama
Reklama