
1. Uklízejte si po sobě!
2. Doplňujte to, co pod vašima rukama dojde! Kávu, vodu, papíry v tiskárně...
3. Pište si poznámky. Pokud jediné co řeknete na konci nekonečné porady, aby vám někdo všechny informace dal dohromady ještě jednou mailem – říkáte si o facku. Tak k čemu jste tam byly, když jste si z té schůzky nic neodnesly?!
4. Nebojte se ptát, ale sem tam předtím, než vypustíte něco z úst, přemýšlejte. Google je na světě a existuje pár odpovědí, které vám poskytne spolehlivě než kdokoliv z kolegů. A hlavně raději!
5. Zkuste si občas pomoct samy. Ne nad všemi problémy, kterým musíte čelit, se můžete radit se zaměstnanci z celé firmy.
6. Odpovídejte, na co se vás druzí ptají. Nikdo nechce jako odpověď na otázku dostat do mailu padesáti dílnou e-mail konverzaci, kterou jste vedly s někým jiným.
7. Používejte Skype, WhatsApp, Messenger a občas i nohy a pusu.
8. Syrečky, tuňák i kedluben je možná fajn věc, ale smrdí. Všechno, co smrdí se v kanclu nejí. Jedině, když k tomu kolektivně pozvete všechny.
9. Projevte se občas i bez toho, že by vás někdo vyvolal. Nejste ve škole a čekat až přijde vaše minuta slávy, je to k ničemu.
10. Ptejte se správných lidí. Hledáte IT pomoc? Kontaktujte IT oddělení. A tak... Znáte to, ne?!
11. Soukromé hovory patří za hranice kanceláře. Nikdo nechce vědět, že o víkendu pojedete za babi, a k večeři si asi objednáte pizzu domů.
12. Hlaste kolegům, kde vás najdou. Jste v práci? Seďte v kanceláři. Máte home office? Zvedejte telefon.