Sweet dreams: 4 věci, kterým se vyhněte před spaním

Sladké sny a ještě sladší probuzení?
11566

Pokud přesně po tomhle toužíte, vyhněte se následujícímu.

1. Káva a nápoje s kofeinem. Minimálně 4 hodiny před spaním na tyhle dobroty zapomeňte. Kávu nahraďte bylinkovým čajem a místo drinků s kofeinem si dejte vodu s citronem a mátou. 

2. Těžká jídla. Pokud se nechcete většinu noci převalovat s bolestmi břicha, vyhněte se těžkým, smaženým a nezdravým jídlům. K večeru si dopřejte lehký salát s trochou bílkovin a pokud vás bude ještě honit mlsná, zažeňte ji třeba kouskem ovoce. Vaše zažívání vám poděkuje.

3. Pryč s elektronikou. Odložte počítače, tablety a telefony. Vyměňte je za knížku nebo svižnou večerní procházku. Usínat se vám bude jedna radost.

4. Stres. Udělejte si chvilku pro sebe a odežeňte od sebe všechen stres a nervy z následujícího týdne. Zbytečným nervováním si nijak nepomůžete. Zkuste se uklidnit, řekněte si, že co se má stát, stane se a jděte spát s tím, že uděláte maximum pro to, aby váš následující týden byl jednoduše skvělý!