Reklama

6 důvodů, proč je dobré ve vztazích přestat hrát hry

Možná si to sami ani neuvědomujete, ale každý začátek vztahu je jen jedna velká hra! Může v ní ale někdo opravdu vyhrát?
Reklama
7759

Rande – přemýšlíte nad tím, co si vezmete na sebe, o čem budete mluvit, kam půjdete a co všechno na sebe prásknete. Tak trochu připravujete hrací pole a pak? Jakmile se sejdete, jste na tahu, jediný špatný krok a všechno může být špatně. O špatný krok navíc a je tu šach mat. Co kdyby se místo všech nepsaných herních pravidel vztahu dělalo jen všechno spontánně? My hlasujeme pro ANO! A proč?

1. Vztah není o výhře a prohře. Samozřejmě, že existují namlouvací rituály, ale ve skutečnosti ani jeden z nich k výhře nevede. Soupeříte totiž s někým, kdo je na tom stejně jako vy. A oba dost pravděpodobně skončíte na stejném místě. Winner / Looser?!

2. Ztrácíte tolik času přípravou. Nejste v divadle ani před kamerou, aby váš výkon musel být perfektní. K čemu je tedy nekonečná příprava témat hovoru, když se nakonec může ten druhý zeptat na něco úplně jiného.

3. Nějak se to komplikuje. Hlídat si jestli vše probíhá podle vámi předepsaného scénáře je tak svazující a vyčerpávající. Nechte prostě okolnosti plavat a mluvte a chovejte se přirozeně. Jedině tak vás pak po dvou odehraných kolech nezastaví to, že svého spoluhráče vlastně vůbec neznáte.

4. Opravdu chcete do vztahu s někým, kdo k vám nebude upřímný? My tedy ne! Chceme vědět hned, jak se věci mají, a pokud toužíme po pravdě od druhého, zavazujeme se k tomu, hrát upřímně i my.

5. Důvěra, důvěra, důvěra. Dělat ze sebe cvičenou opici budeme jen před polovičkou, kterou neznáme a bojíme se ji pustit k tělu. Kdo jiný by nám měl být ale blíž, než budoucí patrtner?

6. Chceš mě? Chci tě! Kolik času už jsme ztratili „randěním“ s někým, kdo o to vlastně vůbec nestál? A teď si představte, že byste celou tu dobu radši investovali do hodin ve fitku. U nás by šlo rázem dolů aspoň 40 kilo!

Reklama
Reklama
sledujte nás na instagramu
Přihlásit se k odběru newsletteru
* povinná pole
Reklama
Reklama