Reklama

Top ranní vychytávky pro lepší start dne

Vstáváte až po třetím zazvoněním budíku a vaše ráno se mění v divoký sprint?
Reklama
10778

Pak pro vás máme jednoduché ale zaručené tipy, jak udělat z maratonu poklidnou ranní procházku. 

1. Nařiďte si budík o půl hodiny dřív, než máte v plánu vstát. Zní to možná strašidelně, ale funguje to. Díky půl hodině navíc si v klidu uvaříte kávu, posnídáte (což většina z nás dělá v běhu, cestou na tramvaj, pokud vůbec…), namalujete se a připravíte na právě začínající den. Beze spěchu, stresu a zběsilého pobíhání po bytě. Opravdu to stojí za vyzkoušení. 

2. Nachystejte si vše večer. Vzpomeňte si na trik našich maminek, které nám vždy všechno připravily už před zalehnutím do postele, my ráno jen hupsly do oblečení. Pak stačilo už jen popadnout aktovku se svačinu a utíkaly jsme do školy. Maminky zkrátka vždycky ví… 

3. Svačiny, obědy – platí stejné pravidlo jako u bodu dva. Večer máte v klidu čas rozmyslet si, co budete následující den jíst a můžete si vše připravit. Nehrozí vám pak, že ve spěchu sníte to první, co vás napadne (a většinou to nebývá nic moc zdravého, co si budeme povídat). Myslete na svoje tělo a na energii, kterou potřebuje a dodejte mu kvalitní „palivo“, díky němuž budete celý den fresh a v pohodě. 

4. Outfit. Jedna z nejproblematičtějších částí rána, která se navíc ještě komplikuje vlivem počasí. Zjistěte si proto, jaké počasí má následující den být a uzpůsobte tomu váš outfit. Věřte, že si tím ráno ušetříte spoustu času. 

5. Klíče, karty, hodinky, čipy a vše, co potřebujete k přežití dalšího dne, mějte na jednom místě. Ráno si pak ušetříte zběsilou hru na detektiva po bytě doprovázenou spoustou jemných nadávek.

Reklama
Reklama
sledujte nás na instagramu
Přihlásit se k odběru newsletteru
* povinná pole
Reklama
Reklama